Vraag

Inloggen bij Forum

  • 2 April 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Di 2/4/2024  18.26

Hallo,

Momenteel kan ik niet inloggen bij het Forum.

Paswoord vergeten (niet genoteerd)

Bij proberen inloggen krijg ik in een groene ban dat er een E+mail is gestuurd om het PW te wijzigen. 

Maar ik ontvang niets om verder te kunnen. Dit word steeds herhaald maar zonder resultaat.

Steeds datzelfde formulier “WELKOM “ met de vraag mailadres of loginnaam te geven en opnieuw enz….

Hoe kan  dit verder ?

ik weet niet of dit nu hier gaat doorgaan .


2 reacties

@jpdr

Ik kan niet goed volgen, je zegt dat je niet kan inloggen op het forum maar hoe heb je dit bovenstaande bericht dan kunnen posten op het forum, want zonder ingelogd te zijn kun je dit niet?

Reputatie 3
Badge +1

Martin,

Ik vind het ook raar. 

Nu ben ik op de laptop bezig en blijkbaar “geen” probleem maar ben curieus  wanneer ik op “Verstuur” tik.

Wanneer ik een mail krijg via Proximus Mail  op mijn smartphone zoals u gedaan hebt dinsdag kan ik dat wel openen maar wanneer ik op de tekst “inloggen bij Forum” en het blad krijg om te reageren dan krijg bij het plaatsen van de eerste letter en nieuw scherm met WELKOM, Inloggen met My Proximus 

dan moet ik gebruikersnaam of email  invullen en in tweede vak Wachtwoord.

Daar loopt het dus fout daar ik mijn juiste paswoord niet meer weet. Als ik iets invul, dat ik denk het juiste paswoord te hebben gebruikt  komt er een rood vak te voorschijn  VERKEERDE GEBRUIKERSNAAM EN/ OF WACHTWOORD COMBINATIE.

Dus telkens opnieuw en dan krijg ik een mail dat er een EMAIL is gestuurd met een URL om mijn paswoord te vernieuwen.  

MAAR ik krijg nooit een mail binnen. Vandaar de verwarring wat er loos is.

Via het Forum geraak ik precies verder en wanneer ik een nieuw paswoord wil maken , links in mijn gegevens, vraagt men naar het oude paswoord (?)  Dat weet ik dus juist niet en kan ik ook niet verder.

Dus , ik kan niet reageren vanaf mijn smartphone naar het Forum .

 

Reageer