Skip to main content

Beleefdheid en respect stoppen niet in de virtuele wereld. Onze Community Managers zijn geen ongevoelige robots. Vandaag trekken ze aan de alarmbel.

Het aantal haatberichten waarmee zij dagelijks worden geconfronteerd, is in twee jaar tijd verdubbeld. Het is tijd om te stoppen. Dit is waarom ze "Hier Niet" zeggen.

Het doel: ervoor zorgen dat de sociale mediakanalen een plaats zijn waar je kunt zeggen wat je denkt, op een respectvolle manier.

Ontdek hier de spelregels voor online commentaar

@HadewychT deze link hierboven werkt niet “ : ” vergeten in de link

deze werkt →   Ontdek hier de spelregels voor online commentaar 

 


Beleefdheid en respect stoppen niet in de virtuele wereld. Onze Community Managers zijn geen ongevoelige robots. Vandaag trekken ze aan de alarmbel.

Het aantal haatberichten waarmee zij dagelijks worden geconfronteerd, is in twee jaar tijd verdubbeld. Het is tijd om te stoppen. Dit is waarom ze "Hier Niet" zeggen.

Het doel: ervoor zorgen dat de sociale mediakanalen een plaats zijn waar je kunt zeggen wat je denkt, op een respectvolle manier.

Ontdek hier de spelregels voor online commentaar

Volledig  akkoord. Maar een grondige reorganisatie binnen Proximus is  DRINGENGD!! 

De outsourcing van de Klantendienst en Technische dienst via telefonische contact  nummer 080022800  is  het probleem. Je krijgt er amper een antwoord , als je een antwoord krijgt is het verkeerd De personen in deze externe callcenters gebruiken een verouderd draaiboek. Ook is de technische support via outsourcing uit besteed aan een callcenter in AGADIR , ja in Morocco. Waar is Proximus mee bezig. Want die externe callcenters sturen je door naar dit forum als ze geen antwoord kunnen geven. En ja hierdoor krijgen de echte Proximus medewerkers het verwijt. Dit door de onkunde/gemakzucht van de personen in de externe callcenters die er gewoon zitten omdat ze verplicht zijn om aanwezig te zijn. ( In het kader van heractivatie op de arbeidsmarkt, en expats die moeten werken   orde te blijven met hun verblijfsvergunning) . Proximus is een zinkend schip momenteel , zo vele problemen geen support , geen antwoord, een oplossing. Klanten met problemen worden amper geholpen , door interne problemen bij Proximus zelf. Proximus moet dringend eens intern hun problemen oplossen, dit zal ook ten goede komen naar hun eigen medewerkers en naar hun klanten.

@HadewychT  Alle begrip voor deze topic en mijn volle respect voor alle Proximus medewerkers hier op dit forum. Maar zolang het bij Proximus zelf niet correct gaat verlopen, zal dit alleen nog erger worden. De Proximus klanten verdienen een correcte bijstand , die door het huidige beleid door de huidige bestuurders  bij Proximus  niet meer mag/kan worden gewaarborgd/gebeuren.


Reageer