Skip to main content
Vraag

haperend tv beeld

  • November 8, 2025
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

voor en na vervanging van de tv decoders  constant haperend tv beeld  zoals vandaag tijdens veldrijden op vrt

 

2 reacties

Martin
  • November 8, 2025

Heb je de internet box al herstart
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-je-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Of internet box gerest 
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/reset-je-b-box-internet-box.html

indien wel heb je het probleem ook als je de decoder rechtstreeks met utp kabel verbindt met de internetbox

als dat ook niet helpt kan evt een PX moderator voorstellen om een technieker te sturen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 13, 2025

@dcaalst Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.