Skip to main content

geen wifi

  • June 2, 2025
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Sedert enkele weken valt geregeld de wifi uit .

Dit op ieder toestel.

De blauwe lampjes op de internet modem blijven branden.

Gisteren konden we er niet meer op.

Naar proximus gebeld ,daar hebben ze de modem op afstand gereset..

Dat bleek te helpen ,tot nu ..opnieuw geen wifi op geen toestel..

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • June 2, 2025

Je kan zelf proberen door je internet box eens te →  resetten 


  • Auteur
  • Rising star
  • June 2, 2025

Je kan zelf proberen door je internet box eens te →  resetten 

Dit hebben we gedaan.

Met tandenstoker achteraan he ..

Het werkt dan weer enkele uren …

Maar dan vallen alle toestellen er weer van af .


Martin
  • June 2, 2025

Je bbox moet dan mss vervangen worden, is die al 10 jaar oud.


  • Auteur
  • Rising star
  • June 2, 2025

Je bbox moet dan mss vervangen worden, is die al 10 jaar oud.

Is de nieuwste internet modem.

Is 6 maanden oud..

de 3 lichtjes branden blauw .maar we hebben geen wifi 


  • Auteur
  • Rising star
  • June 3, 2025

Je bbox moet dan mss vervangen worden, is die al 10 jaar oud.

Is de nieuwste internet modem.

Is 6 maanden oud..

de 3 lichtjes branden blauw .maar we hebben geen wifi 

Nu is het niet alleen de wifi..ook de tv ..

Op iedere tv komt erop foutmelding 134…

 

Beneden 2 tvs rechtstreeks via kabel naar de modem..boven via wifi booster ..op alle 3 foutmelding 134…

Na alles uit en weer aan te zetten werkt alles weer een tijdje …

Voor enkele uurtjes .. de wifi hetzelfde probleem.

De blauwe lichtjes op de internet modem blijven branden .


  • Auteur
  • Rising star
  • June 3, 2025

Je bbox moet dan mss vervangen worden, is die al 10 jaar oud.

Is de nieuwste internet modem.

Is 6 maanden oud..

de 3 lichtjes branden blauw .maar we hebben geen wifi 

Nu is het niet alleen de wifi..ook de tv ..

Op iedere tv komt erop foutmelding 134…

 

Beneden 2 tvs rechtstreeks via kabel naar de modem..boven via wifi booster ..op alle 3 foutmelding 134…

Na alles uit en weer aan te zetten werkt alles weer een tijdje …

Voor enkele uurtjes .. de wifi hetzelfde probleem.

De blauwe lichtjes op de internet modem blijven branden .

Het laatste uur 3 keer de decoders moeten resetten..om de 5 min foutcode 134..

Wifi zeer traag of verbinding valt weg ..

Wat is proximus een ramp.

Tot enkele weken geleden zaten we met slecht beeld bij live tv...op ieder post behalve op pick sport .

Na 7 weken kwamen ze tot de vaststelling dat het bij hen zat ..slechte configuratie..

Nu deze zever ..wifi uitval en voordurend foutmelding 134..

Als je beld naar de klantenservice krijg je te horen we zien geen fouten op je lijn

Reset de modem..

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je ieder uur de modem moet reseten.

 


Martin
  • June 3, 2025

Inderdaad, dan best afwachten tot een ​@proximus-moderator hier langskomt om te beslissen wat er verder moet gebeuren en of er eventueel een technieker moet langskomen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 3, 2025

@SterreenDanse Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.