Skip to main content
Vraag

Geen update ontvangen over mijn iPhone 17 Pro Max bestelling

• September 27, 2025
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Ik heb een pre-order geplaatst voor de iPhone 17 Pro Max (bestelnummer: R4WEBSHOP047564781).

Het is nu meer dan een week geleden, maar ik heb nog steeds geen verzendingsupdate of trackingnummer ontvangen.

Kunt u alstublieft bevestigen:

1. Is mijn bestelling geldig en geregistreerd in uw systeem?
  2. Wanneer kan ik verwachten dat er weer voorraad is en de levering plaatsvindt?
  3. Als de vertraging te lang duurt, kan ik dan een terugbetaling aanvragen?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Saira Batool

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • September 27, 2025

@Saira batool 

FYI: Hier op het forum zullen de Proximus moderatoren niet reageren op je bericht, aangezien ze tijdens weekends en feestdagen niet langskomen op het forum, dit zal dus ten vroegste maandag zijn dat zij  u verder kunnen inlichten van de stand van zaken in verband met je bestelling.

Tip: 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2025

Ik heb een pre-order geplaatst voor de iPhone 17 Pro Max (bestelnummer: R4WEBSHOP047564781).

Het is nu meer dan een week geleden, maar ik heb nog steeds geen verzendingsupdate of trackingnummer ontvangen.

Kunt u alstublieft bevestigen:

1. Is mijn bestelling geldig en geregistreerd in uw systeem?
  2. Wanneer kan ik verwachten dat er weer voorraad is en de levering plaatsvindt?
  3. Als de vertraging te lang duurt, kan ik dan een terugbetaling aanvragen?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Saira Batool

•  

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 29, 2025

@Saira batool 

zeer belangrijk: nu is je profiel nog niet aangevuld, en kunnen we niets nakijken:

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

maar deze info is er ook:

Zoals elk jaar krijgen we geen garantie van Apple over de hoeveelheid voorraad per model, hierdoor kan het dat sommige klanten moeten wachten voordat ze hun smartphone ontvangen.

Zodra we de voorraad ontvangen zullen we je informeren en je pakket zo snel mogelijk verzenden.

Om je een idee te geven: vorig jaar werd de meerderheid van pre-orders binnen de week geleverd.

dus wellicht wachten we nog even op de volgende voorraad… maar als je profiel is ingevuld, kunnen we concreet nakijken. 

mvg 

Tina

• Apprentice
  • September 29, 2025

@Saira batool 

zeer belangrijk: nu is je profiel nog niet aangevuld, en kunnen we niets nakijken:

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

maar deze info is er ook:

Zoals elk jaar krijgen we geen garantie van Apple over de hoeveelheid voorraad per model, hierdoor kan het dat sommige klanten moeten wachten voordat ze hun smartphone ontvangen.

Zodra we de voorraad ontvangen zullen we je informeren en je pakket zo snel mogelijk verzenden.

Om je een idee te geven: vorig jaar werd de meerderheid van pre-orders binnen de week geleverd.

dus wellicht wachten we nog even op de volgende voorraad… maar als je profiel is ingevuld, kunnen we concreet nakijken. 

mvg 

Tina

beste proximus

om je een idee te geven

de eerste week is reeds voorbij !!!

we zijn al 10 dagen ver en denk dat er nog velen wachtende partij zijn 

ik alvast wacht ook nog op die van mij

de pro max orange 256GB