Skip to main content
Vraag

gebruik wifi booster v1 en internet box

• August 30, 2025
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heb een wifi booster van vroeger. Kan  ik dit toestel gebruiken met een internet box? Kan ik het omruilen indien niet??

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 30, 2025

bij een internetbox dient u gebruik te maken van een booster v2

Installatie van de Wi-Fi Booster | Proximus

Proximus medewerkers (moderatoren) zullen u vanaf maandag hieromtrent wel verder kunnen helpen (en voor het gratis terugsturen van uw v1 via Bpost)

Martin
  • August 30, 2025

@reynkust bij een internet box moet je met een → wifi booster V2 werken. (WiFi Booster v2 YT)

Px moderatoren kunnen die opsturen via Bpost en zullen je dan de retourlabels op sturen via mail om de oude terug te sturen. (kijk ook altijd eens in je spam mail want die mail kan som in je spammail terechtkomen)

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 1, 2025

@reynkust 

beste,

je geeft aan de de vorige wifi booster gekocht was, dus blijft hij jouw eigendom.  Hij kan niet geruild worden.

We kunnen je wel een andere wifi booster in huur opsturen.  

In jouw Flex pack is de wifi booster gratis. 

Sturen we je een wifi booster V2 op? 

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 1, 2025

Ik heb deze wifi booster in 12/2020 ontvangen van proximus. Niet gekocht, gekregen als compensatie voor iets. Moet ik het toestel zo laten staan, terwijl een v2 , die ik kan gebruiken voor mijn digitale meter te koppelen aan wifi, nuttig kan zijn. Dus ben bereid om het toestel dat nooit gebruikt is terug te sturen en te laten vervangen (was compensatie). Als ik nu moet betalen ervoor vind ik dit unfair. Betaal al jaren full abo zonder enige korting (getrouwheidskortig of iets dergelijk). Dus ???; Zie ook mijn prive instelling