Skip to main content
Vraag

Fraude van Proximus m.b.t. Omnium gsm Verzekering

  • April 30, 2025
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Geachte,

Ik voel mij opzettelijk misleid door Proximus om onrechtmatig voordeel te verkrijgen van mij. Bij aankoop van de gsm werd er een Omnium verzekering bijgekocht, er werd mij duidelijk gezegd dat in geval van schade aan de scherm word deze kosteloos hersteld! Meer dan twee jaar had ik de verzekering tijdig betaald. Totaal betaald over 170€ aan verzekering in de tussentijd ...

Nu is er een barst in mijn scherm gekomen na een val van de gsm. Gsm werkt prima!!! Zeker weten! Nu nadat ik claim heb ingediend (ref72636) en gsm heb opgestuurd, had ik onmiddellijk een reactie gekregen dat " bij het diagnosticeren werd vastgesteld dat er naast het scherm nog andere schade is, waardoor mijn toestel onherstelbaar is". Verder geen technische rapport meegedeeld met mij!!! 

Ten eerste, heb ik geen opdracht gegeven aan Proximus om mijn gsm te diagnosticeren! Extra diagnose is bovendien niet van belang want er gaat enkel over de herstel van de scherm!

Ten tweede, diagnose is incorrect want toestel werkt prima! Wat wilt Proximus doen met de second opinie van een externe gsm specialist, die de herstelbaarheid van mijn gsm op papier zal bevestigen? Wordt de herstelling factuur betaald dan door Proximus?

Ten deerde, het compensatie bedrag van de verzekering ( namelijk waardebon van 50€, die ik aangeboden heb gekregen van Proximus) MAG niet kleiner zijn dat de reeds betaalde verzekeringspremie!!! Waarvoor is anders verzekering nodig?

Ten slotte, ik eis dat DE SHERM van mijn gsm kosteloos vervangen wordt. Voor de rest graag afblijven van de andere onderdelen van mijn gsm, want die zijn in goede werkende staat! In het geval van niet nakomen van contractuele beloofte om de scherm te herstellen gelieve het volledig bedrag van betaalde verzekering terug te betalen, want anders lijken de voorwaarden van verzekering op fraude!

In afwachting op snelle reactie groet ik u beleefd

Hoogachtend 

Polina Korobenkova 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 1, 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: de PX moderatoren komen pas morgen hier terug langs op het forum.

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 5, 2025

@Polina Korobenkova 

Excuses dat het niet loopt zoals je wenst.

We laten dit nakijken als je je forum profiel hebt aangevuld met de nodige gegevens.

Groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten