Geachte,
Ik voel mij opzettelijk misleid door Proximus om onrechtmatig voordeel te verkrijgen van mij. Bij aankoop van de gsm werd er een Omnium verzekering bijgekocht, er werd mij duidelijk gezegd dat in geval van schade aan de scherm word deze kosteloos hersteld! Meer dan twee jaar had ik de verzekering tijdig betaald. Totaal betaald over 170€ aan verzekering in de tussentijd ...
Nu is er een barst in mijn scherm gekomen na een val van de gsm. Gsm werkt prima!!! Zeker weten! Nu nadat ik claim heb ingediend (ref72636) en gsm heb opgestuurd, had ik onmiddellijk een reactie gekregen dat " bij het diagnosticeren werd vastgesteld dat er naast het scherm nog andere schade is, waardoor mijn toestel onherstelbaar is". Verder geen technische rapport meegedeeld met mij!!!
Ten eerste, heb ik geen opdracht gegeven aan Proximus om mijn gsm te diagnosticeren! Extra diagnose is bovendien niet van belang want er gaat enkel over de herstel van de scherm!
Ten tweede, diagnose is incorrect want toestel werkt prima! Wat wilt Proximus doen met de second opinie van een externe gsm specialist, die de herstelbaarheid van mijn gsm op papier zal bevestigen? Wordt de herstelling factuur betaald dan door Proximus?
Ten deerde, het compensatie bedrag van de verzekering ( namelijk waardebon van 50€, die ik aangeboden heb gekregen van Proximus) MAG niet kleiner zijn dat de reeds betaalde verzekeringspremie!!! Waarvoor is anders verzekering nodig?
Ten slotte, ik eis dat DE SHERM van mijn gsm kosteloos vervangen wordt. Voor de rest graag afblijven van de andere onderdelen van mijn gsm, want die zijn in goede werkende staat! In het geval van niet nakomen van contractuele beloofte om de scherm te herstellen gelieve het volledig bedrag van betaalde verzekering terug te betalen, want anders lijken de voorwaarden van verzekering op fraude!
In afwachting op snelle reactie groet ik u beleefd
Hoogachtend
Polina Korobenkova

