Skip to main content
Beantwoord

email forum aanpassen

• 12 januari 2025
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Ik vind nergens om mijn huidig email (die ik alleen voor dit forum gebruik)adres  te kunnen aanpassen resp annuleren.

Beste antwoord door HadewychT

@yvesvn Ik heb je mailadres voor het forum aangepast.

We kunnen dit niet als we niet weten door welk mailadres we het moeten vervangen. Om misbruik te voorkomen doen we dat op deze manier vermits je de enige bent die info in je profiel kan toevoegen. Op deze manier moet je dat omailadres ook niet op een openbaar forum plaatsen.  

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 32890 reacties
  • 12 januari 2025

@yvesvn 
FYI: Dit kan inderdaad enkel via een Proximus moderator gebeuren.
Daarom dat je best om beter/vlotter verder geholpen te worden, als de Proximus moderatoren hier morgen de draad terug opnemen, van in je → ForumProfiel in het privé veld**  "Ticket", je uw nieuw mailadres noteert die je voor dit forum wilt gebruiken.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

**Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!  

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 13 januari 2025

Zoals Martin vermeld, als u het gewenste emailadres in het Ticket plaatst, zullen we kijken om het aan te passen.

• Auteur
  • 6 reacties
  • 16 januari 2025

is wel omslachtig(had beter verwacht van IT’ers van Proximus)……………..is inmiddels vermeld

grtz

Yves

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3352 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

@yvesvn Ik heb je mailadres voor het forum aangepast.

We kunnen dit niet als we niet weten door welk mailadres we het moeten vervangen. Om misbruik te voorkomen doen we dat op deze manier vermits je de enige bent die info in je profiel kan toevoegen. Op deze manier moet je dat omailadres ook niet op een openbaar forum plaatsen.