Skip to main content

OK, 

Overal spreken ze om devolo's te plaatsen om internet verbinding te kunnen hebben in het volledige huis.

Blijkt nu dat proximus die niet meer ondersteund en dit na 7 jaar ,waar ze deze zelf geïnstalleerd hebben.

Moet ik nu echt nog een booster aankopen, want ik wil overal wifi wegens studerende kids. Terwijl ik 5 Devolo's in huis heb. Volgens proximus dus wel 🤬

 

En dat kom je te weten na 3u en 5 verschillende chats. 

Teleurgesteld in de service 

Mss heb je recht op een gratis wifi booster en moet je geen maandelijks huurgeld betalen, dit is afhankelijk van welk pack je hebt en omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder natrekken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Proximus biedt geen (Devolo) powerlines meer aan, maar dergelijke powerlines (van Devolo en andere) zijn uiteraard nog elders commerciëel beschikbaar (en bruikbaar)

Tenzij één of meerdere van uw toestellen defect zijn, kunt u deze mijns inziens normalerwijze gewoon verder blijven gebruiken in uw lokaal netwerk

 devolo Producten: Powerline Adapter, Mesh WiFi, Repeater |devolo

Oude(re) en nieuwe(re) toestellen zijn niet altijd onderling compatibel cfr bv.

Veelgestelde vragen | devolo

 

Powerline Adapters | TP Link België (tp-link.com)

Powerline (homeplug) kopen? | Binnen 30 minuten afhalen | MediaMarkt

 


Misschien eens  zien bij Proximus of de PLC-adapters nog beschikbaar zijn.

Ik gebruik deze reeds sedert 2011.

1 zo dicht mogelijk bij de modem, 1 in de living en 1 in de keuken.

Eveneens via het e-net.

kan dit maar eens voorstellen.


Reageer