Skip to main content

bestelling iphone 16 pro

  • May 8, 2025
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Beste 

normaal zou er op woensdag een nieuwe iphone 16pro moeten geleverd worden maar hier heb ik nog niets van ontvangen. Heb ook nog geen code track and trace ontvangen. Waar is deze gsm?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 8, 2025

@Ccuypers98 

Noteer in je →ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om zo vlotter te kunnen achterhalen hoe het zit met de levering van je iPhone.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 8, 2025

@Ccuypers98 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Ook graag het ordernummer vermelden bij Tickets.Dan kijk ik het even voor u na.Groetjes,Joel.