Skip to main content
Vraag

alles afgesloten

  • January 25, 2024
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Sinds 23 januari alles afgesloten. Terwijl ik tot 25 januari tijd had om te betalen. Ondertussen alles betaald maar nog steeds niet aangesloten. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • January 25, 2024

@Annabelle82 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.