Al 4 weken bezig met een extra tv decorder te bestelen.maar lukt niet omda hun systeem vast loopt elke keerb2 keer per week.mail ik of chat ik ennje krijgt elke keer ze zijn er mee bezig.ben dit beu echt beu eerst verspeeld bppost mijn kieywe gsm waar normaal een tablet bij zat die ben ik ook kwijt want als mijn gsm aankwam was die actie gedaan . Is alty iets met proximus ik wil.die tanlet ook nog wel ik wil een sereuise oplossing
Hou er alvast rekening mee dat dit de periode is van feestdagen en verlof, de Px moderatoren zijn niet 24/7 aanwezig en mogelijk ietsje minder nu.
In ieder geval, moest dit nog niet gebeurd zijn, doe het volgende dan nu:
Vul - terwijl je ingelogd bent - in je ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden (verzendadres bijvoorbeeld),.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik dan onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt hier dat je profiel is aangevuld
Ze weten het al 4 weken he ze hebben tyd genoeg gehad
Het bedrijf Proximus wel, maar de moderatoren hier niet hoor.
Of denk je dat er maar een handvol mensen zijn binnen Proximus?
Maar als je echt niet wil geholpen worden ben je goed bezig hoor.
de actie Tablet met gsm is van de leverancier gsm zelf.
Hier kan je kijken: https://www.proximus.be/nl/id_cr_cashback_gifts/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/cashback-en-cadeaus.html
Normaal geldt de besteldatum van het gewenste toestel en de registratie voor promo’s loopt meestal nog geruime tijd verder nadat actie gestopt is om zo veel mogelijk mensen kans te geven te registreren.
verder is er een lopend dossier voor opvolging.
De dossierbeheerder zal je contacteren.
vriendelijke groeten
Tina
Het bedrijf Proximus wel, maar de moderatoren hier niet hoor.
Of denk je dat er maar een handvol mensen zijn binnen Proximus?
Maar als je echt niet wil geholpen worden ben je goed bezig hoor.
Ga over proximus he ze stellen alty maar dossiers op denk da ik er verschillende heb nu ma geen probleem alst na nieuwjaar niet in orde geraakt zal ik is via de bevoegde dienst gaan voor klacht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.