Skip to main content

Zou het interessant zijn dat we weten wanneer (op welke dagen en/of tijdstippen) welke moderatoren van Proximus op het forum precies actief zijn?

@rsca_rsca  Wij zijn dagelijks actief tussen 8 en 16u30. Behalve nu dinsdag 15/8 hebben we vrijaf


@Joel M  zijn er vaste momenten dat jullie moderators op het forum aanwezig zijn, bijvoorbeeld de ene op maandag, de andere op dinsdag enzoverder of wisselt dit steeds en hoe wordt dit bepaald?


@rsca_rsca Openingsuren  telkens van maandag tot vrijdag tussen 8u en 16u30.Behalve op wettelijke feestdagen.Operatoren zelf kunnen dagelijks verschillend zijn.Hangt af van het takenpakket men opgelegd krijgt 😊.Groetjes,Joel


@Luc.M @Joel M 

 

Waar kan ik ergens terugvinden wie de moderatoren en community managers zijn van dit forum? Of wie tag ik best in een reactie om een bijhorend antwoord te krijgen? Is iedere medewerker van alle domeinen thuis? 

 

Dit om een inzicht te krijgen in de werking van het forum en de leiding. Meer bepaald eigenlijk wie/wie is? Of staat dit al ergens hier op het forum uitgelegd?


@Olivier Dupon 

als we als moderator van dienst zijn, overlopen we die dag alle niet beantwoorde vragen, in zoverre dat mogelijk is, of worden collega’s gecontacteerd om mee te helpen oplossen. 

In kleine admin taken kunnen we zelf oplossingen invoeren, bij moeilijkere items roepen we de hulp in van technische collega’s.  specifieke vragen over toestellen, bijv opnames op tv, haperende toestellen etc worden sowieso door de technische collega’s behandeld.  Verder hebben we nog enkele vrijwilligers op dit forum die ons ook héél behulpzaam zijn en goede antwoorden geven/opzoeken.  We hebben als moderator geen vaste dag om hier te antwoorden. 

de moderators kennen elkaar en we proberen elkaar op de hoogte te houden van items die opgevolgd moeten worden.

is je vraag hiermee beantwoord?

groetjes

Tina

 

 


@Olivier Dupon

als we als moderator van dienst zijn, overlopen we die dag alle niet beantwoorde vragen, in zoverre dat mogelijk is, of worden collega’s gecontacteerd om mee te helpen oplossen. 

In kleine admin taken kunnen we zelf oplossingen invoeren, bij moeilijkere items roepen we de hulp in van technische collega’s.  specifieke vragen over toestellen, bijv opnames op tv, haperende toestellen etc worden sowieso door de technische collega’s behandeld.  Verder hebben we nog enkele vrijwilligers op dit forum die ons ook héél behulpzaam zijn en goede antwoorden geven/opzoeken.  We hebben als moderator geen vaste dag om hier te antwoorden. 

de moderators kennen elkaar en we proberen elkaar op de hoogte te houden van items die opgevolgd moeten worden.

is je vraag hiermee beantwoord?

groetjes

Tina

 

 

@tina.b 

Dit is helder en duidelijk! Bedankt voor de uitleg alvast.