Skip to main content
Vraag

90 dagen

• October 28, 2025
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

deze middag, woensdag 28 oktober , werd het tv-kijken afgebroken voor een update van de tv-box. dit duurde 10 minuten. daarna was onze zendervolgorde weg en moest ik alle zenders hernummeren. echter ‘s avonds ondervond ik dat alle opnames nu 90 dagen beschikbaar zijn. heeft iemand dit ook gehad, blijft dit zo of is het ineens terug weg? en kan proximus eens niet verwittigen als ze zoiets doen!!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Mutlie
  • October 28, 2025

Die 90 dagen bewaartermijn, dat blijft.
Updates gebeuren voortdurend maar in fasen, niet iedereen krijgt gelijktijdig een (dezelfde) update. Wie wanneer kan ik niet zeggen en vermoedelijk de moderators ook niet.

Is het echt zulk een ramp om de zendervolgorde aan te passen?

• Auteur
  • Apprentice
  • October 28, 2025

k ben 70 jaar en niet opgegroeid in het digitale tijdperk. bovendien heb ik die zendervolgorde al jaren, maar als het er op aankomt, is het zoeken wat stond waar , welke nummer. als je ouder wordt, is het comfortabeler als alles hetzelfde blijft. maar ik zal nu wel een papieren lijstje maken!!

Mutlie
  • October 28, 2025

Alleszins een goed idee! 
Hoe dikwijls ik met mijn vader zaliger de zenders heb moeten herinstalleren op zijn tv, …. (dat was voor het digitale tijdperk). Ik begrijp je, maar de vooruitgang hou je niet tegen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 28, 2025

Ik heb dit enkele dagen geleden ook gehad en even op het forum gaan kijken. Daar werd me aangeraden de tv box (V7) even uit te zetten en terug op te starten. Ik heb dat gedaan en de zenders stonden terug volgens mijn keuze. Ik deel het maar mee. Proberen kost niets (ik ben 79j).succes.

Martin
  • October 28, 2025

@Black rider dat kan inderdaad in sommige gevallen helpen. Maar ik vermoed dat het eventueel bij rvanleemput kan gaan om een update die te maken heeft met het overzetten naar het nieuw TV platform, waarbij je de zendervolgorde opnieuw moet instellen.

@rvanleemput  als je de zendervolgorde wilt veranderen kan het ook via uw pc bvb 
                             |→ ​​http://pickx.be/zenders