Sinds kort heb ik een internetbox. Volgens de handleiding is een ip telefoon heel makkelijk in te stellen.... Aansluiten 30 min. Wachten en klaar.…
Niet dus. Ik zou graag mijn yealink dect telefoon configureren.
Bedankt
Sinds kort heb ik een internetbox. Volgens de handleiding is een ip telefoon heel makkelijk in te stellen.... Aansluiten 30 min. Wachten en klaar.…
Niet dus. Ik zou graag mijn yealink dect telefoon configureren.
Bedankt
Ik vrees dat het Dect toestel niet compatibel is met de software van de internetbox.
Geert
Na een halve dag bellen en chatten uiteindelijk een paswoord gekregen, alles ingesteld maar als ik probeer te bellen kom er “verboden” op het scherm, iemand raad?
Antwoord via de chat: Ik heb hiervoor even verder navraag gedaan, wij kunnen geen voip login en paswoorden doorgeven.
Ondertussen al dagen aan het proberen om mijn user en paswoord te verkrijgen bij Proximus maar helaas zonder succes!
Bij de klantendienst horen ze het in Keulen donderen. Is helaas een veel voorkomend probleem de laatste tijd bij de klantendienst dat er mensen zitten zonder kennis van zaken.
Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum
Ik ga ervaan uit dat u reeds naar VoIP overgeschakeld was (via Bbox3v+)
Proximus SIP VoIP settings | Proximus Forum
De enige info die ik u kan geven is deze (maar zonder verdere ondersteuning) :
&
Demande informations connexion VOIP | Proximus Forum
Je kan toch niet verwachten dat jouw eigen IP telefoon “plug-and-play” is.
Tenzij het een Proximus telefoon is, die ze automatisch kunnen provisioneren (TR-069)
Er moeten volgens mij dus 2 zaken gebeuren:
Heeft iemand hiervoor een oplossing? Het betreft een yealink W60B
Helaas... Betreft een yealink dect met basisstation w60b.
Ter info: De PX moderatoren komen morgen terug langs.
Heb je de bbox4 ook al eens herstart
Of bedoelen zij dat dit voor hun IP telefoon het geval is ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.