Na een stroomonderbreking krijg ik de melding "Web wachtwoord is ongeldig" op ons Yealink T19P toestel. Deze melding krijg ik als ik mijn telefoonboek of oproepen wil raadplegen. Ik kan dus ook niet verder.
Wat is dit wachtwoord? Of kan iemand dit herstellen?
Dank,
Joost
Beste antwoord door Joost Van Durme
Is ondertussen opgelost. Blijkbaar is het wachtwoord in de telefoon hetzelfde wachtwoord als dat van Call Connect. De technieker heeft me aan de telefoon geholpen en is niet moeten langskomen. Niemand van de technische telefoondienst wist hier het antwoord op. De technieker was zelf verbaasd.
Is ondertussen opgelost. Blijkbaar is het wachtwoord in de telefoon hetzelfde wachtwoord als dat van Call Connect. De technieker heeft me aan de telefoon geholpen en is niet moeten langskomen. Niemand van de technische telefoondienst wist hier het antwoord op. De technieker was zelf verbaasd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.