Skip to main content
Beantwoord

"Web wachtwoord is ongeldig" op Yealink toestel

  • 14 februari 2020
  • 9 reacties
  • 1081 Bekeken

Hallo,

 

Na een stroomonderbreking krijg ik de melding "Web wachtwoord is ongeldig" op ons Yealink T19P toestel. Deze melding krijg ik als ik mijn telefoonboek of oproepen wil raadplegen. Ik kan dus ook niet verder.

Wat is dit wachtwoord? Of kan iemand dit herstellen?

 

Dank,

 

Joost

Beste antwoord door Joost Van Durme

Is ondertussen opgelost. Blijkbaar is het wachtwoord in de telefoon hetzelfde wachtwoord als dat van Call Connect. De technieker heeft me aan de telefoon geholpen en is niet moeten langskomen. Niemand van de technische telefoondienst wist hier het antwoord op. De technieker was zelf verbaasd.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

9 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4401 reacties
  • 14 februari 2020

Ter info: default = admin (ik vrees dat anders enkel Px-medewerkers u evenwel zullen kunnen verder helpen)

https://voipsipclient.blogspot.com/2015/04/yealink-default-password.html

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 14 februari 2020

Helaas, “admin” is het niet (meer).


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 14 februari 2020

@Joost Van Durme Gebruik je een voip via een 3de partij?


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 14 februari 2020
ThierryW schreef:

@Joost Van Durme Gebruik je een voip via een 3de partij?


Mmm, ik snap niet wat je bedoelt, Thierry. Ik heb Call Connect, als dat je vraag is.

Alles verloopt via Proximus.


Martin
  • 33540 reacties
  • 14 februari 2020

FAQ’s call connect > klik hier
FR > klik hier


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 14 februari 2020
Martin schreef:

FAQ’s call connect > klik hier


Daar staan geen foutmeldingen van het toestel beschreven… helaas doodlopend straatje.


Forum|alt.badge.img+3

Voer een reset uit : http://support.yealink.com/faq/faqInfo?id=433 Zo stel je het wachtwoord in op het standaard paswoord om in te loggen op de web interface.


  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2020

Is ondertussen opgelost. Blijkbaar is het wachtwoord in de telefoon hetzelfde wachtwoord als dat van Call Connect. De technieker heeft me aan de telefoon geholpen en is niet moeten langskomen. Niemand van de technische telefoondienst wist hier het antwoord op. De technieker was zelf verbaasd.


Martin
  • 33540 reacties
  • 23 februari 2020

👍 bedankt voor de feedback.