Vraag

Signaal 2de oproep deactiveren op vaste lijn , staat actief ondanks geen abonnement op slimme diensten

  • 5 February 2024
  • 34 reacties
  • 378 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Dioramabouwer Kan je eens testen of het in orde is? 

@Dioramabouwer Kan je eens testen of het in orde is? 

heb het net getest en is nog steeds niet gedeactiveerd

Reputatie 7
Badge +3

 Bedankt @HeidiE voor de aanpassing van het email adres.

Dag @Pat52 haar geboortedatum staat correct in onze database. Om het te laten aanpassen in MyProximus moet ik je vragen om de shaker te gebruiken. Het mailadres heb ik zonet aangepast, dat staat correct vanaf vandaag. (In ons ordersysteem blijven alle eerder gebruikte mailadressen in het geheugen van het programma staan, daar kan ik niets veranderen. Best controleren bij een eventuele bestelling dat het juiste mailadres manueel wordt aangevinkt door een collega) Groetjes, Heidi

Wat betreft de shaker functie gebruiken voor het aanpassen van de geboortedatum van mijn moeder , melde ik in mijn origineel bericht reeds volgende:

2) Dan ook graag aanpassing van haar geboortedatum de maand staat verkeerd in MyProximus , heb hiervoor reeds meerdere malen contact opgenomen maar na 6 maanden nog steeds niet aangepast. Via de shaker functie gaat niet omdat mijn moeder geen GSM nummer heeft en er mijn Pay&Go nummer in staat omdat een Mobiel nummer verplicht is bij de  gegevens Persoonlijke informatie in MyProximus , vroeger stond haar vast nummer daarin , sinds een 2 tal jaar moest er een GSM nummer in gezet worden. Als ik de shaker functie gebruik dan geeft dit een verwarring want dan willen ze mijn geboortedatum erin zetten gelinkt aan mijn Pay&Go nummer. ( juiste geboortedatum van mijn moeder staat ook in Ticket in mijn profiel)

Bedankt , vriendelijke groeten, Patrick

Bedankt , vriendelijke groeten, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Kan je het nog eens testen op de vaste lijn van je mama? 

@Dioramabouwer Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@DaisyS Deze ochtend getest en nog steeds geen bezettoon. 

Net zoals Pat52 heeft mijn moeder hetzelfde probleem met de bezettoon. Wij hebben eveneens geprobeerd via de uitschakeling met #43# wat na een gesprek alweer gedeactiveerd was. Mijn moeder heeft geen internet en dus heb ik geprobeerd om via jullie chatdienst tot een oplossing te komen. Zij weigerden mij verder te helpen omdat mijn moeder niet bij mij aanwezig was? Kunt u mij misschien verder helpen?

@Dioramabouwer Kan je eens testen of het in orde is? 

heb het net getest en is nog steeds niet gedeactiveerd

@DaisyS heb het vandaag net getest en is nog steeds niet gedeactiveerd

Reputatie 7
Badge +3

@Leag 

Kan je de vaste lijn van je moeder toevoegen op je profiel dan kijk ik dit eens na.

 

 

Geert

Ik heb zojuist alle gegevens van mijn moeder op mijn profiel gezet.

Dank bij voorbaat,

Lea

@Pat52 @Dioramabouwer Kunnen jullie nog eens testen aub ?

@HadewychT ik heb het net nog eens getest en nog steeds niet opgelost

Reageer