Vraag

Piep op vaste lijn

  • 27 July 2021
  • 35 reacties
  • 376 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 1
Badge

Martin, ik denk dat het een ijdele hoop wordt, zoals ik al zei, ik had bvb verwacht dat “de Frank” mij nogmaals zou opgebeld hebben om te vragen of het nu opgelost was, maar nee niemand stelt zich die vraag, ze hopen er wel op, omdat we ze dan niet meer lastig moeten vallen.

Ik ben toch nog in “blijde afwachting”, ge weet maar nooit…..

ik hoop dat de prox forummedewerkers je toch nog kunnen verder helpen, of specialist raadplegen die je hierbij kan verder helpen...

Reputatie 1
Badge

Ja Martin, maar ondertussen blijf IK wel met mijn probleem zitten, en niemand door wie die ik gisteren gecontacteerd ben reageert nog.

ik heb dit ook voorgehad met een philips plafond ledlamp  in de keuken die een brommend/zoemend geluid maakte. Die had ik gekocht bij gamma maar buiten vervangen en terug het zelfde probleem heb ik uit miserie met philips contact genomen en die hebben dan uiteindelijk ene opgestuurd die niet zoemde en was het uiteindelijk opgelost!

Reputatie 1
Badge

Aan de reacties te zien heb ik zwaar de indruk dat ik met mijn probleem zal blijven zitten…..

We krijgen glasvezelaansluiting en we krijgen er gratis een probleem bij dat blijkbaar niemand deftig kan oplossen….

Ik heb eenzelfde probleem met LED  lampen, Europa zegt njet tegen halogeenlampen, we moeten dan maar LED lampen kopen en uiteraard (omdat ik dat al jaren heb) een nieuwe dimmer speciaal voor LED lampen. Alleen het is één miserie, ze flikkeren, zoomen en heb zelfs al op aanraden de minimum van de dimmer ingesteld en dat werkt ook niet.

En zo gaat de wereld naar de kl...n…...

Reputatie 1
Badge

Een update,

Gisteren in de vroege vooravond ben ik, zoals me beloofd was, opgebeld door iemand van de technische dienst een zeker Frank. 

De man kon, in tegenstelling van veel andere, de “Slimme diensten” deactiveren en alleen “Weergave oproeper” ter beschikken laten, in de hoop dat mijn probleem zou opgelost zijn, ik heb gewacht om een test te doen tot nu en er is niets veranderd.

De tweede persoon krijgt geen bezettoon en wij krijgen irritant piepjes.

TBI:ze zijn wel actief zelf tot 22u, maar kunnen niet altijd verder helpen als ze moeten beroep doen op achterliggende diensten als die n,iet meer aanwezig zijn!

Reputatie 7
Badge +4

??

Er is ook geprobeerd om blijkbaar één dienst (telefoon conferentie met drie) uit schakelen van onze slimme diensten maar toen zag ik ook geen naam van de oproeper meer dus terug laten zetten

Er zijn normaal geen Proximus medewerkers meer actief op dit publieke forum voor morgenvroeg

Voor residentiële klanten is er geen aparte dienst nummerweergave vaste lijn meer alles zit samen vervat in het pakket “slimme diensten” (cfr. info brochure hierboven)

 

Reputatie 1
Badge

Nu nog beter, ze krijgen niets klaar maar ze kunnen wel mijn slimme diensten uitschakelen zonder dat ik daar de opdracht voor  gegeven  heb. Kunnen jullie dat aub terug rechtzetten?

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een verdere reactie van een Proximus-medewerker:op dit publieke forum

 

smart-services.pdf~2019-01-03-11-12-02~cache.PDF (proximus.be)

Bovenstaande heeft zeker te maken met de “slimme dienst” p7 2e oproepsignaal

= de 2e beller krijgt het belsignaal en u hoort een biepsignaal

u kunt conform de op p.7 vermelde werkwijzes de 1e oproep in wacht zetten en de 2e aannemen of de 2e oproep weigeren (en de biep ophouden)

indien bovenstaande niet zou werken stelt zich de vraag of het probleem gekoppeld is aan een analoge telefoon/DECT aangesloten op een groene RJ11 poort van de Bbox of op een VoIP telefoon aangesloten via een gele RJ45 poort 

VoIP telefoon bv. p.19

MU 253xxxxxxD_Twist 40 HD_NL.book (proximus.be)

analoge telefoon bv. zie slimme diensten p.7  hierboven

 

 

 

 

Reageer