Vraag

phonemail

  • 11 August 2022
  • 12 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Kan iemand de phonemail inschakelen voor mijn vaste lijn.

Gechat en getelefoneerd maar er is niets gebeurd.


12 reacties

lukt het niet zoals beschreven hier → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Morgen komen de Prox medewerkes terug langs

Reputatie 1

Deze instructie zegt dat voor het inschakelen of uitschakelen er contact moet genomen worden met proximus. Via chat en tel contact gehad maar de personen wisten hier niets van. Steeds beloofd dat er mij een bericht zou gestuurd worden maar nooit iets gekregen

Ter info: Indien het nog niet gebeurd is dan ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@daniel_0128  Dag Daniel, dit staat actief.  Groetjes Luc

Reputatie 1

Hallo,

Bellen naar 1969 geeft mij enkel 2 mogelijkheden :

1 = bericht nalaten

2 = eigen mailbox te gaan

Als ik op 2 druk en mijn telefoonnummer ingeef dan vertelt men mij dat het geen geldig telefoonnummer is.(geprobeerd met 03…. alsook met 323...)

Ter info ik heb een 2 twist 40HD aangesloten op de b-box 3V+ 

Dus als mijn phonemail actief is dan zijn de instructies of het telefoonnummer 1969 niet correct

gevolgde instructie’s : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@daniel_0128  1230?

 

Reputatie 1

Heb mijn laatste reactie vermeld in login-profiel/ticket

Wat een administratie om een vraag te stellen ………..

Reputatie 1

19 dagen geleden heb ik op vraag van Luc.M mijn vraag gesteld in mijn login-profiel/ticket.

Tot op heden geen antwoord ontvangen ?

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u vandaag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

  • Zet PhoneMail aan of uit: Wil je geen PhoneMail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Contacteer ons om PhoneMail voor je aan- of uit te zetten.

Vermits Phonemail niet standaard actief staat op uw vaste lijn (in tegenstelling tot phone mail basic), vermoed ik op basis van bovenstaande dat enkel een Proximus medewerker phonemail kan activeren op uw vaste lijn

@Luc.M vergis ik mij eventueel dienaangaande?

Reputatie 1

Ik ben zeker dat ik geen reactie krijg van een proximus medewerker als ze na 19 niet antwoorden !

@M_016 neen je vergist u niet 

cfr. 

Wil je geen PhoneMail meer of wil je hem opnieuw aanzetten
Contacteer ons om PhoneMail voor je aan- of uit te zetten.

@daniel_0128 Mss komt @Luc.M hier morgen terug langs op het forum om je verder te helpen, dus nog niet opgeven zou ik zeggen ;-)

Reageer