Vraag

overschakelen naar family essential

  • 14 November 2020
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

mijn ouders hebben nu internet, tv en vaste telefoon met optie , no limit national fix to fix.

ze bellen ook met de vaste telefoon naar gsm. en moeten daarvoor dus bijbetalen.

nu zie ik dat er een pack bestaat ‘family essential’ voor 70,99.

begrijp ik het goed dat ze dan met hun vaste telefoon gratis naar andere vaste telefoons kunnen bellen en naar gsm (beperkt tot 1000m)?

 

en indien ze willen overschakelen, kan dit dan zonder dat er iemand moet langskomen++?  kunnen ze dit gewoon telefonisch aanvragen?

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Er zijn geen Proximus medewerkers aanwezig op dir publieke forum tijdens de weekends en op feestdagen (terug vanaf maandag)

 

Concreet ondersteunt Flex Family Essentials inderdaad gratis rond de klok oproepen vanaf vaste lijn naar andere nationale vaste nummers (met uitzondering van de nummers type 1xyz, 070 en 090x), naar nationale mobiele nummers is er evenwel een beperking tot 1000 minuten/maand

https://www.proximus.be/dam/jcr:d47f3df7-a790-4f29-aaaa-3c8dc3786a35/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/PDF-documents-Flex/Flex--INT-TV-TEL-_NL_20200701~2020-09-15-09-06-58~cache.pdf

 

Bovenstaande kan zonder dat er iemand moet langskomen (geen technische interventie) meer uitgevoerd worden door Proximus medewerkers

Misschien willen Proximus medewerkers op dit publieke forum dit ook op jouw vraag uitvoeren mits u bv. het betrokken klantnr en telefoonnr vermeld in een leeg veld in uw forum login profiel ( bv. ticket - wijzigen & opslaan), eventueel kunnen zij waarschijnlijk ook iemand uw ouders laten opbellen hieromtrent (tijdens de kantooruren)

 

Reputatie 7
Badge +3

@tamara30 

via deze link heb je nog extra info : 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

ze kunnen normaal gezien omschakelen zonder extra tussenkomst, maar ik weet niet welk pack ze nu hebben ?

Indien je de nodige gegevens doorgeeft in je profiel, kunnen we dit wel even nakijken ? 

via MyProximus of telefonische klantendienst kan je een wijziging aanvragen.

groeten

Tina

 

Reageer