Skip to main content

Ik heb vorige maand al mijn vrienden, kennissen e.a. contacten laten weten dat ik mijn vaste lijn ging opzeggen omdat die niet meer gebruikt wordt.

Ik heb daartoe een web formulier ingevuld en gevraagd de stopzetting uit te voeren op 1 februari.
Voor alle duidelijkheid: enkel de vaste lijn wil ik opzeggen, maar daarbij moeten uiteraard de slimme diensten ook stopgezet worden.
Proximus bevestigde via mail op 26 januari de ontvangst van mijn aanvraag.

Vandaag 3 februari werkt de vaste telefoon blijkbaar nog. Als ik het nummer kies gaat hij over.
In MyProximus vind ik geen spoor van mijn aanvraag/bestelling.

Is dit normaal?
Wanneer wordt de vaste lijn nu uitgeschakeld?


 

@Mutlie  Dag, ja je vraag was nog niet behandeld. Het order is gelanceerd R000000110000ORY6P. Onze excuses voor deze vertraging. Groetjes, Luc

 


Dank je wel !


@Luc.M 
gewoon als feedback, de vaste lijn was ‘s avonds al afgesloten 🙂
Als nu de factuur ook nog juist is, is mijn aanvraag perfecte afgehandeld 🤙


@Mutlie  :-)  komt in orde

 


Reageer