Vraag

opzegging

  • 25 March 2020
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb op 17/3 een bericht gekregen van Proximus dat al mijn diensten afgesloten waren van mijn pakket. Mijn huidige operator heeft dit geregeld via de easy switch die op mijn factuur vermeld staat. Groot was mijn verbazing toen enkele dagen daarna mijn vaste telefoon nog rinkelde. Ik heb reeds enkele keren gebeld, ofwel werd de lijn verbroken ofwel gingen ze mij binnen het uur terugbellen wat niet gebeurde.Ik heb geen zin om weer zo lang te bellen en wens voor de vaste lijn ook niet te betalen. Online is er ook geen optie voor opzeg vaste lijn. Wat kan ik nog doen?

 


2 reacties

vroeger kon je via een onlineformulier opzeggen > https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

maar nu zie ik dat dit ook veranderd is en zeker niet versimpeld is, dus zal je moeten wachten tot hier iemand van proximus zelf, reageert en u verder helpt!

Reputatie 7
Badge +3

@sandra_058 Er is hiervoor een dossier 44917621 aangemaakt.De bevoegde dienst gaat hiervoor het nodige doen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

Reageer