Op 6 december 2022 werden al onze Proximus diensten plots afgesloten. Navraag in Proximus shop toonde aan dat er op 5 september een Proximus operator per vergissing ons heeft afgesloten.
Op 6 september, is via chat ‘s avonds, een wederindienststelling geactiveerd, waarvan ik ook een mail heb gekregen. Er wordt beloofd dat alles binnen de 24 u in orde komt.
7 september, nog altijd niet opgelost.
8 december werkten onze GSM nummers opnieuw, maar vaste lijn nog altijd niet. Dus nog geen internet en TV. Via chat wordt opnieuw beloofd dat dit binnen de 24 u in orde komt.
Vandaag 12 december en nog niet opgelost. Op 10 december porberen te bellen naar klachtendienst, maar wordt er na 5 minuten afgesmeten. Vandaag 12 december terug proberen te bellen. Wordt er opnieuw na 5 minuten uitgesmeten. Daarnet via chat geprobeerd. Deze raadt mij aan om naar technische dienst te bellen. Maar ik wordt er altijd uitgesmeten.
We zijn machteloos.
Alle gsm nummers en vaste lijn nummers werden in een oogwenk gedeactiveerd. Maar deze allemaal opnieuw activeren is na 7 dagen nog altijd niet gebeurd.
En dit allemaal door een fout van een Proximus operator.
Ronduit schandalig.
Jo Verraes 03 8xxxx3