Onterecht afsluiten vaste lijn, TV en internet

  • 12 September 2022
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

Op 6 december 2022 werden al onze Proximus diensten plots afgesloten. Navraag in Proximus shop toonde aan dat er op 5 september een Proximus operator per vergissing  ons heeft afgesloten.

Op 6 september, is via chat ‘s avonds, een wederindienststelling geactiveerd, waarvan ik ook een mail heb gekregen. Er wordt beloofd dat alles binnen de 24 u in orde komt.

7 september, nog altijd niet opgelost.

8 december werkten onze GSM nummers opnieuw, maar vaste lijn nog altijd niet. Dus nog geen internet en TV. Via chat wordt opnieuw beloofd dat dit binnen de 24 u in orde komt.

Vandaag 12 december en nog niet opgelost. Op 10 december porberen te bellen naar klachtendienst, maar wordt er na 5 minuten afgesmeten. Vandaag 12 december terug proberen te bellen. Wordt er opnieuw na 5 minuten uitgesmeten. Daarnet via chat geprobeerd. Deze raadt mij aan om naar technische dienst te bellen. Maar ik wordt er altijd uitgesmeten.

We zijn machteloos.

Alle gsm nummers en vaste lijn nummers werden in een oogwenk gedeactiveerd. Maar deze allemaal opnieuw activeren is na 7 dagen nog altijd niet gebeurd. 

En dit allemaal door een fout van een Proximus operator.

Ronduit schandalig.

 

Jo Verraes 03 8xxxx3

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kelly 22121983 Kan u uw klantgegevens(klantnr, factuurnr)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hier het zelfde we zijn nu een week verder en nog niet opgelost onder tussen al 25 tickets gemaakt en nog niet inorden 

an terwijl mijn facturen betaald zijn 

Reputatie 7
Badge +3

@Emilie vandeplassche  Jullie zijn opgezegd voor wanbetaling. Het oppenstaand bedrag is toch nog behoorlijk. Best contact opnemen met de finaciele dienst voor een regeling hieromtrent. 

Hier net hetzelfde .. ik moest wel nog een openstaande factuur betalen. Gisteren de factuur betaalt via de myproximus app, deze ochtend opgestaan met alle 3 mijn gsm abonnementen als prepaid herlaad sim kaarten. Niets meer van internet, telefonie, ook onze tv box werkt niet meer. Volgens myproximus hebben wij geen lopen diensten meer op ons klantennummer. Hoe is dit in godsnaam mogelijk? Dit in de vakantie met 3 kinderen thuis 🙄

Reputatie 7
Badge +3

@Jo Verraes  Dat is fijn nieuws. Neen inderdaad niet leuk om nog eens mee te maken. Onze excuses alvast

Update:

Sedert gisteren 12 september alles terug aangesloten. Oef, eindelijk.

Ik heb gisteren gechat, ingebeld en mij kwaad gemaakt,  en op dit forum geplaats. Ik weet niet welk één van de drie de doorslag heeft gegeven om het plots wel opgelost te krijgen. 

Deze morgen gecontacteerd door Proximus. De volgende maandfactuur moeten we niet betalen. Wel geen uitleg gekregen waarom we zomaar werden afgesloten en waarom het zolang heeft geduurd om het op te lossen.

Ik hoop dat we dit niet nog eens meemaken.

 

Mvg, Jo

Reputatie 7
Badge +3

Dag meneer Verraes. Voor deze klacht is een dossier 51224163 in behandeling op de klantendienst. De beheerder zal u contacteren?

Reageer