Skip to main content
Vraag

Nummerherkenning vaste bij Flex


Alexander
Forum|alt.badge.img+2

Ik zit momenteel in een oud pack nl: Maxi Pack (voorganger van Tuttimus) en ik moet nu € 4,99/maand betalen voor een nummerherkenning voor mijn vaste telefoon.

De vraag is als ik zou overschakelen naar die Flex zit die dienst nog altijd in dat pack en zo ja hoeveel moet ik ervoor betalen?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1254 reacties
  • 10 juli 2020

Als ik Google naar “Proximus flex nummerweergave” is nummerweergave toch altijd doorstreept. Ik vrees dat het er niet inzit. Zie maar of er in flex wel een vaste lijn zit. 


Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 121 reacties
  • 10 juli 2020
Cvanloon schreef:

Als ik Google naar “Proximus flex nummerweergave” is nummerweergave toch altijd doorstreept. Ik vrees dat het er niet inzit. Zie maar of er in flex wel een vaste lijn zit. 

Men kan een keuze maken of men die vaste lijn wenst of niet, dat is het probleem niet, ik wil alleen niet graag die nummerherkenning kwijt spelen indien ik zou overschakelen.


Martin
  • 33560 reacties
  • 10 juli 2020

@Alexander staat onder betalende opties > klik hier  & Faq’s

 


Forum|alt.badge.img+3

In de FAQ staat er ook duidelijk dat bij overschakeling naar Flex alle huidige  producten worden overgezet: https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html Dus je gaat nog moeten bijbetalen voor de optie slimme diensten.


Martin
  • 33560 reacties
  • 10 juli 2020

inderdaad en zoals je kunt zien het zelfde bedrag als hij nu moet betalen.

alle producten wel maar niet de affinity  :relaxed:


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 15 juli 2020

@Alexander 

klopt, slimme dienst blijft bij alle packs een betalende optie.

groeten

Tina