Skip to main content
Vraag

Nieuwe klant en vaste lijn werkt niet

  • 26 januari 2020
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Wij zijn nieuwe klant bij Proximus en er is een probleem met onze vaste lijn. Wij kunnen zelf bellen met onze vaste lijn naar andere mensen. Als anderen ons bellen van vast naar vast lukt dit niet. Telefoon gaat niet over. Als wij echter met ons mobiel nummer bellen naar onze vaste lijn werkt dit wel….. Weet iemand hoe dit komt?

This topic has been closed for comments

Martin
  • 26 januari 2020

Morgen kunnen de proximus medewerkers u hierbij verder helpen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 27 januari 2020

@Krisfoub 

Als je met je telefoon belt naar het nummer 1924, hoor je dan een computerstem die je telefoonnummer zegt?

 

Geert


  • Rising star
  • 27 januari 2020

Beste geertC, ja ik hoor een digitale stem die mijn nummer zegt. Na verder onderzoek is gebleken dat mobiele nummer en vaste lijnen van proximus ons kunnen bellen. Vaste lijn van telenet kan ons niet bellen... 


  • Rising star
  • 27 januari 2020
GeertC schreef:

@Krisfoub

Als je met je telefoon belt naar het nummer 1924, hoor je dan een computerstem die je telefoonnummer zegt?

 

Geert

Beste Geert, het probleem is ondertussen opgelost!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 27 januari 2020

@Krisfoub 

 

Dank om dit te laten weten.:slight_smile:

 

Geert