Skip to main content

Even voor alle zekerheid, enkel de vaste lijn opzeggen (deze wordt niet meer gebruikt), heeft géén invloed voor andere diensten zoals TV en internet. Zeker nu met de coronatijd, maken we meer gebruik van telefooncalls via internet, whatsapp, … .
 

Dit kan zonder gevolgen uitgevoerd worden door het online formulier in te vullen. Bij opzeggen worden alle andere producten behouden gekoppeld aan mijn account, want dit verwijzen naar dit nummer.

Cfr 

https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/opzeggen-vaste-lijn-maar-internettoegang-behouden-49451

Wat uzelf doet doet u beter (©️ roger van dobbit)

Via MyProximus - mij producten  onderaaan rechts van de pagina “uw abonnement opzeggen” - een bepaald product - vaste lijn & misschien ook eventuele opmerkingen toevoegen

Succes


louter ter bijkomende info:

Wijzig je abonnement gratis

Wist je dat je jouw packmobielinternet en vaste lijn abonnement gratis kan wijzigen? Neem een kijkje op onze productpagina's en ontdek welke abonnementen je beter passen!

Via de MyProximus app kan je tv-opties toevoegen, je mobiel abonnement aanpassen of extra data toevoegen.

cfr: https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

 

En lukt het toch niet om zelf op te zeggen, geen nood daar zorgt dan wel iemand die van proximus zelf is, er voor als ze hier langskomen.


@Yves_089 Indien de opzeg ondertussen nog niet is gelukt dan mag u de klantnummer en telefoonnummer aanvullen bij uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


 

Het formulier om de vaste lijn op te zeggen is niet beschikbaar ! 

Kan dit op een andere manier ?

 

 


lukt het ook niet via MyProximus (app) > producten > klikken op “je abonnement opzeggen” > een bepaald product …..

of via de webversie → Je abonnement opzeggen


Heb gebeld met 0800 22800. Zij gingen het nodige doen (?) 

Wacht nu op reactie dat het ok is. De dame aan de lijn sprak wel “Hollands” wat zeer moeilijk verstaanbaar was voor mij :disappointed_relieved:


Dag @Guido De Win order R00000034012250231 is in behandeling. Je ontvangt nog een bevestiging van deze wijziging. Groetjes, Heidi


Klopt het dat je , als je je vaste lijn opzegt, dat dan je gratis booster betalend wordt?

 


Ter info in afwachting van een officieel antwoord van iemand van PX:  als je kijkt naar de flex packx → Flex: het pack op maat met internet, mobiel en TV | Proximus en kiest  voor personaliseer je pack, dan zie dat er pas sprake is van een wifibooster als je de optie kiest voor superieure ervaring waar een vaste lijn inzit.


@Koos-be Klopt dit is enkel gratis in een Flex pack.


Dus ook in een Flex pack xyz zonder vaste lijn?

 

Tenzij de info hieronder niet correct zou zijn, zou dit zoals reeds eerder gemeld zou een inbegrepen Booster blijkbaar ook kunnen bij een pack Flex XS fiber+ (met enkel internet en mobiel)

CS_Pack_FlexXS-_fiber_NL~2023-05-11-15-45-38~cache.pdf (proximus.be)

 


@M_016 Enkel voor Flex Fiber XS+ zit wifibooster(s)erbij   Groetjes,Joel

 

 


Ter verduidelijking, geen analoge lijn meer.

 


zelfs twee dan nog:

Wi-Fi Booster: vergroot je wifi-bereik of sluit je tv draadloos aan. Max. 2 Wi-Fi Boosters.
Altijd op aanvraag of op initiatief van de technieker

cfr: Pack_FlexXS-_fiber_INT+Mobiel


Reageer