Vraag

Enkel vaste telefoonlijn opzeggen

  • 19 May 2020
  • 7 reacties
  • 2787 Bekeken

Even voor alle zekerheid, enkel de vaste lijn opzeggen (deze wordt niet meer gebruikt), heeft géén invloed voor andere diensten zoals TV en internet. Zeker nu met de coronatijd, maken we meer gebruik van telefooncalls via internet, whatsapp, … .
 

Dit kan zonder gevolgen uitgevoerd worden door het online formulier in te vullen. Bij opzeggen worden alle andere producten behouden gekoppeld aan mijn account, want dit verwijzen naar dit nummer.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Cfr 

https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/opzeggen-vaste-lijn-maar-internettoegang-behouden-49451

Wat uzelf doet doet u beter (© roger van dobbit)

Via MyProximus - mij producten  onderaaan rechts van de pagina “uw abonnement opzeggen” - een bepaald product - vaste lijn & misschien ook eventuele opmerkingen toevoegen

Succes

louter ter bijkomende info:

Wijzig je abonnement gratis

Wist je dat je jouw packmobielinternet en vaste lijn abonnement gratis kan wijzigen? Neem een kijkje op onze productpagina's en ontdek welke abonnementen je beter passen!

Via de MyProximus app kan je tv-opties toevoegen, je mobiel abonnement aanpassen of extra data toevoegen.

cfr: https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

 

En lukt het toch niet om zelf op te zeggen, geen nood daar zorgt dan wel iemand die van proximus zelf is, er voor als ze hier langskomen.

Reputatie 7
Badge +2

@Yves_089 Indien de opzeg ondertussen nog niet is gelukt dan mag u de klantnummer en telefoonnummer aanvullen bij uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

 

Het formulier om de vaste lijn op te zeggen is niet beschikbaar ! 

Kan dit op een andere manier ?

 

 

lukt het ook niet via MyProximus (app) > producten > klikken op “je abonnement opzeggen” > een bepaald product …..

of via de webversie → Je abonnement opzeggen

Heb gebeld met 0800 22800. Zij gingen het nodige doen (?) 

Wacht nu op reactie dat het ok is. De dame aan de lijn sprak wel “Hollands” wat zeer moeilijk verstaanbaar was voor mij :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Guido De Win order R00000034012250231 is in behandeling. Je ontvangt nog een bevestiging van deze wijziging. Groetjes, Heidi

Reageer