Beste Proximus,
De doorverbinding op de lijn van mijn schoonvader moet heel dringend worden stopgezet (wat normaal al in orde zou moeten zijn!). Deze man is 86 jaar en betaalde al meer dan 2 jaar (dat wij nu kunnen zien) voor een vaste lijn bij Proximus en eentje bij Orange. Deze bij Orange heb ik op 30/4 stilgezet. Op 30/4 heb ik ook gebeld naar de klantendienst van Proximus en daar wisten ze me te zeggen dat mijn schoonvader reeds zijn telefonie bij Proximus was. Er zouden zich dan ook geen problemen voordoen wanneer ik het contract bij Orange zou stilzetten. Niks is minder waar. De man moet wanneer hij wil bellen eerst een prefix van het nummer 1551 drukken en daarna het nummer die hij wil bereiken. Deze man is 86 en heeft een telefoon met allemaal voorgeprogrammeerde nummers, als gevolg kan hij nergens naartoe bellen. Dit is nu reeds van donderdag 7/5 dat me beloofd werd dat dit in orde was. Vandaag nog steeds niet in orde. Wanneer ik naar jullie bel dan sturen ze me van het kastje naar de muur. Kan er nu echt NIEMAND hier iets aan doen??? Ze schakelen me door van de ene dienst naar de andere. Nu zou er hiervoor een dossier aangemaakt zijn: 45167551 maar zou het nog een ruime 10 dagen duren vooraleer dit in orde zal zijn. Maar ik denk niet dat er hier rekening zal worden gehouden wanneer de factuur zal worden opgemaakt. Als wij geen prestaties uitvoeren dan worden wij daar ook niet voor betaald. DUS ...
Misschien zal ik me eens moeten richten naar Testaankoop of misschien kan de inspecteur van Radio 2 me helpen?
Met vriendelijke groeten
Caroline - Schoondochter