Gent, 1 April 2023
T.a.v. : SCARLET EN PROXIMUS
Betreffende : onze vaste lijn met telefoonnummer 09/223.55.00
Klantennummer : PROXIMUS : 2185082 SCARLET : 50255956
Geachte,
Als scarlet met proximus onderhandelt om voor ons een scarlet trio pack te nemen, gsm, internet en tv, en jullie vergeten dat we ook in dat pack als optie of eender wat ook onze vaste lijn aangevraagd hebben, dan is mijn vraag wie beslist er dan bij proximus om zonder dat wij een aanvraag deden om het telefoonabonnement stop te zetten (zoals wij ook de andere diensten bij proximus niet geannuleerd hebben maar scarlet deden alle onderhandelingen met proximus) dan zomaar ineens ons telefoonabonnement stop te zetten en te annuleren? Jullie wisten blijkbaar niets van een overname vaste lijn , scarlet heeft het ook niet gevraagd want het is door hun niet gebeurt of aangevraagd want het zit niet in het nieuwe pack van scarlet. Alhoewel we gevraagd hadden om alles over te nemen, internet, mobiele abonnement, televisie en vaste lijn. Wie en waarom zegt ons 66 jarig telefoonabonnement stop met ons geliefd telefoonnummer 09/223.55.00 bij proximus? Hebben we al van toen het nog RTT was, BELGACOM was en PROXIMUS met ons telefoonnummer toegekende nummer 09/223.55.00. Telefoonnummer dat we absoluut willen behouden. Dit verstoort totaal ons sociale leven en omgang met al onze dierbaren. Alles verwijst met dit nummer al 66 jaar naar ons. Alle familieleden, vrienden, kenissen, naamkaartjes, inschrijvingen enz enz. Nogmaals wij hebben dit nooit telefonisch, via email of een webformulier bij PROXIMUS stop gezet! Wie neemt dan deze beslissing.
Hopende op een positieve snelle oplossing voor dit probleem, en zeker met de oplossing om ons hetzelfde telefoonnummer toe te kennen, (want momenteel zitten we al 2 dagen zonder telefoonverbinding, als mensen van 86 jaar) wensen wij jullie alvast genegen groeten.