Beantwoord
nPVR dagen tellen niet af, sinds laatste update
In de opnamelijst staat een film in nPVR, die ik opgenomen had voor de update van de software. Daar staat nog bij, dat hij binnen 5 dagen zal vervallen. Twee weken later heb ik nog een film opgenomen in nPVR. Maar daar staat geen einddatum bij. Vanaf wanneer zie je dat een opname in nPVR zal verwijderd worden ?
Beste antwoord door ThomasP
De teller van nPVR moet er steeds bij staan. Ik heb deze melding nog al ontvangen maar helaas hebben we nog niet de mogelijkheid gehad om dit verder te onderzoeken. Hiervoor heb ik een aantal gegevens nodig.
Ik vermoed dat je modem & decoder reeds herstart hebt? Dit is namelijk de eerste stap dat we moeten controleren.
- Kan je me dan vertellen welke decoder je gebruikt? Is dit een V5 of V5 compact?
- Als je meerdere decoders hebt, zie je de opname op alle decoders?
- Hoe heb je deze opname geprogrammeerd? Via tv guide decoder zelf of eventueel TV Overal?
- Kan je via DM je telefoonnr of klantennr doorsturen zodat ik het nodige kan nakijken? Deze gegevens mag je doorsturen naar Het proximus Team
Alvast bedankt voor je medewerking.
Edit: Uiteraard heb ik ook de gegevens nodig van de desbetreffend opname. (naam, zender, datum)
Bekijk origineelIk vermoed dat je modem & decoder reeds herstart hebt? Dit is namelijk de eerste stap dat we moeten controleren.
- Kan je me dan vertellen welke decoder je gebruikt? Is dit een V5 of V5 compact?
- Als je meerdere decoders hebt, zie je de opname op alle decoders?
- Hoe heb je deze opname geprogrammeerd? Via tv guide decoder zelf of eventueel TV Overal?
- Kan je via DM je telefoonnr of klantennr doorsturen zodat ik het nodige kan nakijken? Deze gegevens mag je doorsturen naar Het proximus Team
Alvast bedankt voor je medewerking.
Edit: Uiteraard heb ik ook de gegevens nodig van de desbetreffend opname. (naam, zender, datum)
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.