Vrijdag 7/07 bestelde ik mijn SmartPhone + abonnement, Maandag 10/07 kreeg ik telefoon om een afspraak vast te leggen. Ze konden deze al de volgende dag leveren maar helaas wanneer ik aan het werk was. Dus stelden ze voor om deze Donderdag 13/07 in de loop van de avond te leveren..
Hiervoor ben ik dus speciaal UIT DUITSLAND terug naar België te komen om aanwezig te kunnen zijn om mijn nieuwe Iphone in ontvangst te kunnen nemen..
Heel de dag speciaal gewacht, al mijn tijd verschoven om zeker beschikbaar te zijn en nog steeds om 21u45 geen levering te zien!
Ondertussen ben ik al zo'n 13 jaar klant.. Altijd tevreden geweest! Proximus altijd bij iedereen verdedigt en aangeraden... En nu laat de service het afweten.. Niet eens een mailtje van bevestiging van afgesproken levertijd, niet eens een telefoontje om te laten weten of ze nog onderweg zijn of dat het wat uitgelopen is, niets.... Ik ben dan ook zeer teleurgesteld!
Wat is trouwens het laats mogelijke aflevertijdstip?
Je kan ook maar terecht TOT 18u bij de klantendienst van de webshop!
Hoop dat hiervoor snel wat ondernomen wordt zodat ik de iPhone snel heb.
Mensen hebben ook andere dingen te doen en kunnen niet elke dag 8 uur tijd vrij houden!!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.