Hallo,
Een paar weken (maanden) geleden had ik hevige problemen met internet. Ik kon mij maar af en toe verbinden met internet en als ik verbonden was was de downloadsnelheid heel traag (50 kbs bij torrents of gewone downloads).
Ik ben toen naar een Belgacom shop geweest en ze hebben mij uitgelegd dat het probleem voornamelijk aan mijn modem lag. Ik heb dan ook direct een pack genomen met internet (Favourite), Belgacom Tv en telefonie.
Na lang wachten ( 2 weken) is er toch een Belgacom technici komen aanbellen om alles te installeren. Men heeft mij toen ook wijsgemaakt dat ik mijn downloadsnelheid aanzienlijk in de lucht zou zien gaan met dit nieuw abonnement/modem (b-box 2)
Nu, ik heb juist dezelfde downloadsnelheden als voor ik problemen kreeg met internet. Speedtest geeft dit weer:
Ping: 40 ms
Download Speed: 1.37 Mbps
Upload Speed: 0.42 Mbps
Deze waarden lijken mij toch wel zeer laag...
Ik heb iets vernomen over VDSL 2 of zo, en heb de test gedaan en blijkbaar kan ik 2 tv's aansluiten maar niet HD.
Is er een manier om mijn downloadsnelheden te doen stijgen of zou ik gewoon beter downgraden naar een lager abonnement? Ik heb momenteel Favourite, maar ik zou niet echt naar Comfort willen overstappen aangezien ik veel download ivm werk, maar ook vrije tijd..
Heeft er iemand een oplossing?
P.S.: Ik veronderstel dat er al veel posts aanwezig zijn hierover, maar ik heb echter niet de tijd om deze allemaal door te nemen. Alvast mijn excuses daarvoor.
MVG
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.