Skip to main content
Vraag

Kan mijn verbruik niet raadplegen

  • 31 december 2016
  • 4 reacties
  • 332 Bekeken

Sinds ik het internet op dit adres overnam van mijn moeder die verhuist is, kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen. Ik krijg de volgende melding: Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien.
Ik heb de klantendienst hierover reeds meerdere malen gecontacteerd maar ik krijg geen antwoord.
Kan iemand mij hier mee helpen?

alvast bedankt,

vriendelijke groeten,

Kitty Van Daele

4 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 31 december 2016
Ik krijg hetzelfde melding op mijnproximus. Ik kan mijn facturen niet nakijken en mijn producten ook niet bekijken. Help Proximus klantendienst hiermee online?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 2 januari 2017
Dag Maugenk,

Stuur je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 3 januari 2017
Dag KittyVD89

Best kan je klantgegevens sturen naar Het Proximus Team.

Ook de login die je gebruikt voor My Proximus.

Dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 3 januari 2017
Het Proximus Team kan je bereiken via deze link

Reageer