Skip to main content

herstelling

  • 21 januari 2011
  • 4 reacties
  • 1815 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties
hallo,

vorige maand had ik problemen met draadloze verbinding van belgacomtv boven, er is 2 keer een technieker langsgeweest, de eerste keer was het niet verholpen de 2 de keer heeft de technieker de gehuurde decorder vervangen door een nieuwe.

nu krijg ik mijn factuur met daarop hetvolgende


034881902





eenhprijs bedrag *bedrag




%




aantal periode incl. btw excl. btw incl. btw




btw




Voortijdige opzegging




30/12/2010 - 28/01/2011


Diverse



Forfaitair bedrag -




Huur Decoder Tilgin V1 1 29/12 4,9587 4,96

herstel 1 29/12 85,00 70,2479 85,00

is dit normaal, ik huur toch deze decorder ?

weet iemand hoe dit ineenzit

groetjes

This topic has been closed for comments

4 reacties

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 21 januari 2011
Waarschijnlijk heeft de technieker de verkeerde code ingegeven op zijn laptopke ?

Blijven reklameren ........de aanhouder wint !

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 21 januari 2011
naar het schijnt is dat normaal dat je als er een technieker komt 85 € moet betalen!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 21 januari 2011
Technieker dien je enkel te betalen als het probleem zich NA de modem voordoet of als de technieker buiten de normale werkuren dient te komen.

  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 23 januari 2011
Beste,

Als de storing op het Belgacom netwerk gelocaliseerd is, is de storing gratis.

Indien de Storing na de Invoerkabel ( NTP 2007, eerste aansluitpunt in huis ) is, is deze interventie ALTIJD betalend.

Vb.: De modem doet niks meer, je kan hiermee naar de shop gaan en deze omruilen = Geen kosten.

Indien jij zegt, ik kan dat niet, zal er een Tech komen en deze zal een nieuwe modem plaatsten, jou een forfait van 85€

aanrekenen en , eventueel als de modem buiten garantie is, de kostprijs van de modem aanrekenen...

Dit geld zo ook voor de decoder, de ruckus, de devolo's.

Mvg.

Kristof