Skip to main content
Vraag

My Proximus, persoonlijke wifi-hotspot, status modem

  • 2 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
My Proximus - Producten - Public Wi-Fi - Uw persoonlijke wifi-hotspot:
Sinds enige tijd krijg ik volgende boodschap :
Wegens technische problemen is de status van uw modem momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.
Herstart/reset modem brengt geen verandering.
Ik heb dit op di 23/7 bij toeval vastgesteld en tot op vandaag krijg ik deze boodschap.
Graag even checken.

2 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 2 augustus 2019
Goeiemiddag,

Ik heb dit doorgegeven aan ons MyProximus team, zij kijken dit na. Als ik meer info krijg, laat ik dit zo snel mogelijk weten.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 198 reacties
  • 8 augustus 2019
@Charlotte.D : Nog geen antwoordje van het Proximus team? Ik krijg nog steeds dezelfde boodschap.

Reageer