Skip to main content

veranderen van tarief???

• 4 december 2012
  • 0 reacties
  • 235 Bekeken

ik wil mijn MTV-generation abonnement opzeggen om naar Generation Connect te gaan. Dat blijkt niet zo evident te zijn. Deze morgen zocht ik de mogelijkheid om dit online te doen. Maar als ik mijn tarief wilde veranderen moest ik de Klantendienst bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik belde naar de klantendienst en na een half uur kreeg ik een man aan de telefoon die mij vertelde dat hij mij niet kon helpen en dat ik een brief moet schrijven om mijn abonnement op te zeggen. Dan ben ik terug online beginnen zoeken waar ik ergens een brief kon inleveren. Nergens iets te vinden, daarom besloot ik om naar een verkooppunt te gaan.

Na 1 uur wachten in het Belgacom Center in Antwerpen was ik aan de beurt. Ik vertelde de vrouw dat ik graag naar Generation Connect wilde overstappen. Haar reactie: 'daar kan ik u niet mee helpen mevrouw, dat kan u allemaal online doen!'. Ik vroeg haar dan HOE en WAAR ik dit moest doen, maar daar kon zij mij geen antwoord op geven. Vreemd toch, iemand die bij een hulpcenter werkt van Belgacom en Proximus die mij niet verder kan helpen met het veranderen van mijn tarief?

Dus, door de geweldige communicatie heb ik naar haar geluisterd en ben ik nog eens online gaan zoeken. Uiteindelijk vond ik hoe ik mijn abonnement moet opzeggen en daarbij stond het volgende: 'U kunt uw abonnement omschakelen naar een herlaadkaart, op voorwaarde dat uw laatste factuur is betaald. Ga naar een verkooppunt in uw buurt om het document 'Conversie naar Pay&Go-kaart' te ondertekenen. Een omschakeling naar een Pay&Go-kaart gebeurt steeds om middernacht. Na de omschakeling zal er geen krediet op uw kaart staan; u kunt de eerste 24 uur enkel via herlaadkaart herladen.'

Dus om kort samen te vatten: Online wordt ik doorverwezen naar de Klantendienst, daar zegt men dat ik online een brief kan schrijven of in een verkooppunt, dan ga ik naar een verkooppunt en daar zeggen ze dat ik dit online moet afhandelen en online zeggen ze dat ik naar een verkooppunt moet gaan om mijn tarief te wijzigen.

Al heel de dag ben ik bezig om simpelweg, dacht ik althans, mijn tarief te veranderen. Bij andere operatoren kan het toch niet zo moeilijk zijn veronderstel ik?

0 reacties

Geen reactie

Reageer