Skip to main content
Vraag

Pickx: de slechtste app sinds het bestaan van digitale tv


  • Practitioner
  • 28 reacties

Ik ben van het prille begin klant bij Proximus (vroeger Belgacom) voor mobiele telefonie. Voor internet en tv altijd Telenet klant geweest. Omwille van slecht beeld bij Telenet (landelijk gaan wonen en hier ligt een oude Telenet kabel in de straat), overgestapt naar Proximus TV en Internet.

Over het vast internet van Proximus geen klachten, maar op vlak van digitale TV is het rampzalig;

  • hoe meer updates er komen, hoe meer foutmeldingen
  • audio sync problemen die blijkbaar niemand kan oplossen
  • problemen met doorspoelen en terugspoelen
  • vraag je een programma op, krijg je het programma van ervoor of erna
  • decoder die vanzelf terug opstart na uitschakelen
  • 2 Pickx apps in de Play Store?! Konden ze de oude app niet gewoon vervangen?
  • Casten niet mogelijk met Pickx app
  • Programma laden in Picks app lukt soms helemaal niet
  • TV Gids die ergerlijk traag laadt
  • V7 decoder start trager op dan een IBM computer van 1980

Moest ik niet beter weten, ik zou denken dat Proximus TV van bij TEMU komt…

Gelukkig is het mobiel netwerk top en het internet (met de internet box en V2 boosters) stabiel genoeg anders was ik al lang weg.

 

2 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 25 april 2025

@Dulac Werk je met een eigen router of switch?


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 6 mei 2025
DaisyS schreef:

@Dulac Werk je met een eigen router of switch?

@DaisyS  Ja, ik heb een TP-Link TL-SG116E switch waar alles op aangesloten is.


Reageer