28/3 Problemen met opnames van Tree Pines op Canvas, geen fatsoenlijke reactie van Px op mijn topic hierover.
10/4: ik huur een film, hapert tijdens het afspelen en stopt enkele minuten voor het einde.
Topic hierover gemaakt, GEEN reactie van PX.
Vandaag 18/4: 2 delen North Shore op Canvas
Deel 1 stopt voor het einde
Deel 2 begint met een stuk van deel 1 en stopt na 7 minuten.
Tijdbalk geeft 1u7 aan en is zogezegd nog aan het opnemen.
Proximus, Wanneer gaat dit eens eindelijk allemaal normaal werken en wat is de vergoeding voor dit miserabel gedoe?????????
Ook goed om weten is: welke Internet Box heb je, is dit een BBOX3 en hoe oud is die dan of heb je een nieuwere “Internet Box”?.
Is een 3V+ en max 3 jaar oud
Mss staat het al in je vorige berichten dat je het al gedaan hebt, maar om zeker te zijn veronderstel ik dat je die bbox3V+ ook al wel eens → gereset hebt.
NB: door het Paasweekend komen de moderatoren pas dinsdag terug.
hier zelfde probleem gehad met north shore, dan maar tweede deel bekeken via canvas, maar dit is toch niet de bedoeling, want waarom moet je dan betalen als je het gratis kan?
Je kan inderdaad ook alles streamen en geen decoder meer gebruiken.
bv: alleen een internet abonnement en streamen via de gratis Apps van de zenders.
Valencia schreef:
hier zelfde probleem gehad met north shore, dan maar tweede deel bekeken via canvas, maar dit is toch niet de bedoeling, want waarom moet je dan betalen als je het gratis kan?
Idem hier. Zwart beeld, “oeps” en p016.
Terug zoals de remedie in het stand van zaken topic hielp niets.
Maar je bedoelt VRT MAX waarschijnlijk 😎
En zelfs via http://VRTnu.be is het ook mogelijk 😉
Via de browser dus. Ik heb een smart tv en een decoder met apps. Beide staan “aan” en het kost meer moeite om een pc/laptop bij te halen, op te starten en aan te sluiten al dan niet bekabeld.
Maar wel goed dat je het aanhaalt. 👍
ik gebruik dan de google chrome cast
Vrijdag 18/4 film, A dogs way home, opgenomen van VTM 3.
Gisteren bekeken, maar film stopt op ong 10 minuten van het einde.
Kreeg melding: Serverfout, Deze media is momenteel niet beschikbaar.
Het gaat van kwaad naar erger bij Proximus
@Peter62 Gewoon ter bijkomende info:
Wie weet ligt het probleem ook aan je decoder zoals hier iemand anders omschrijft, maar wel met dit verschil dat de films niet willen opstarten → Films in Pickx+ starten niet op. | Proximus Forum
@Martin als het aan de decoder ligt, dan bedenk ik me niet, stap dan over naar telenet, anders zit ik ook opgescheept met die miserie van de V7.
Ken verschillende mensen die van telenet naar Px overstapte, maar al heel snel terug gingen, want schijnbaar ligt de downloadsnelheid bij telenet ook veel hoger.
Een antwoord van Px verwacht ik ook niet meer omdat ze waarschijnlijk geen oplossing hebben of niet willen reageren.
@Peter62 Eerlijk gezegd ik snap het ook dikwijls niet meer, want dan denk is dikwijls, als er hier een uitleg komt van we hebben dit en dat probleem met de decoder voor, hoe kan dat nu, waarom heb ik dan geen probleem met mijn V7? En ik vermoed dan dat er veel denken ja die heeft nooit problemen met zijn decoder, die wilt alleen maar Proximus mooi praten, maar dat is nochtans absoluut niet het geval, want ik snap het zelf totaal niet waarom ik zo weinig problemen heb!
Ik wil alleen hiermee maar bewijzen dat het veelal heel ondoorgrondelijk is van waar het probleem echt zit, en wat voor de één de oplossing is, is dan weer geen oplossing voor de andere...enz...???
@Peter62 Er was een probleem met het platform waar de opnames op staan, dit is ondertussen verholpen.
Ivm North Shore dit was ook een probleem met de uitzending, je kan deze inderdaad zien via de app van vrt max.
@DaisyS en wat met die film die ik gehuurd heb op 10/4 en het einde niet gezien heb?
North Shore heb ik uitgesteld kunnen kijken.
@Peter62 We kunnen die film crediteren. Helaas staat die film op hetzelfde platform als de opnames waardoor dit probleem ook bij gehuurde films voorkwam.