Skip to main content
Vraag

oeps er ging iets mis

  • 26 januari 2023
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Probeer Pickx Mickx te bestellen op android tv box maar krijg steeds ‘oeps er ging iets mis’.

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 27 januari 2023

@Paul1960 Ik heb uw aanvraag Pickx Mickx NL ingevoerd via order R000000110000OP96C.Pickx Mickx NL gaat maximum binnen de 48u geactiveerd zijn.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 januari 2023

Ze hebben dit geactiveerd op mijn 2e verblijf. Blijkbaar wordt dit geactiveerd per adres en niet per klant. Kan dus niet kijken thuis, wat wel de bedoeling is. Kan dit aangepast (veranderd)worden. Sinds ik overgestapt ben van Telenet naar Proximus is het altijd wat. Het strafste is de mededeling die ik kreeg van de klantendienst 'meneer, ik ben nieuw hier en ken er nog niets van'.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 30 januari 2023

Ik ga vandaag langs de proximus winkel. Ben benieuwd wat voor avonturen het nu weer zullen zijn


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 31 januari 2023

@Paul1960 

het is ondertussen rechtgezet merk ik?

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 1 februari 2023

Werkt nu😇


Reageer