Skip to main content
Vraag

2e verblijf nog gekoppeld in Pickx app


Onlangs 1e verbijf naar 2e overgezet en een nieuw 1ste verblijf aangegeven. In de pickx app is enkel mijn 2e verblijf (voormalig 1e) aangevinkt maar huidig 1e verblijf niet. Kan dat ook toegevoegd worden?

12 reacties

Martin
  • 33182 reacties
  • 22 januari 2023

TIP: Omdat de PX medewerkers direct aan de slag zouden kunnen gaan morgen als ze hier de draad terug opnemen: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 januari 2023

@Martin nog steeds geen antwoord. Kan hier naar gekeken worden?


Martin
  • 33182 reacties
  • 29 januari 2023

Ieman d van PX zelf, dus de PXForummedewerkers moderatoren komen morgen terug langs en blijkbaar hebben ze dit bericht uit het oog verloren.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2092 reacties
  • 30 januari 2023

@Chiaracian Ik heb een aanpassing gedaan in het systeem, kan je dit nogmaals testen? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 30 januari 2023
DaisyS schreef:

@Chiaracian Ik heb een aanpassing gedaan in het systeem, kan je dit nogmaals testen? 

@DaisyS bedankt! Helaas nog niet in orde, aansluitingsnummer blijft het foute en kan niet aanpassen. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2092 reacties
  • 30 januari 2023

@Chiaracian Kan je via je forumprofiel laten weten welke MyProximus login je gebruikt? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 30 januari 2023
DaisyS schreef:

@Chiaracian Kan je via je forumprofiel laten weten welke MyProximus login je gebruikt? 

Toegevoegd onder “Ticket”! 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 31 januari 2023

@Chiaracian

Het profiel van Pickx staat nu opnieuw actief op de beide aansluitingen.

Kan je het nog eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 31 januari 2023
GeertC schreef:

@Chiaracian

Het profiel van Pickx staat nu opnieuw actief op de beide aansluitingen.

Kan je het nog eens uittesten?

 

Geert

Nog steeds niet. Heb de cache al verwijderd en app opnieuw geïnstalleerd maar kan nog steeds enkel het aansluitingsnummer van 2e verblijf aanduiden. @GeertC 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 1 februari 2023

@Chiaracian 

dit zowel op de www.pickx.be als op de pickx app?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 februari 2023
GeertC schreef:

@Chiaracian

dit zowel op de www.pickx.be als op de pickx app?

 

Geert

@GeertC klopt, op allebei niet. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 1 februari 2023

@Chiaracian 

Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega’s, van de dienst entertainment om dit verder te onderzoeken.

We wachten hun antwoord af.

 

Geert