Skip to main content
Beantwoord

Serie opname niet meer mogelijk op zender TLC


Pat52
Forum|alt.badge.img+3

Sinds vandaag kan een serie niet meer worden opgenomen als serieopname op de zender TLC.

Alle afleveringen van een serie dienen manueel te worden geprogrammeerd voor opname. 

Is dit een fout in de TV-Gids of heeft Proximus de serieopname functie  uitgeschakeld voor de zender TLC?

Beste antwoord door Pat52

Er is inderdaad een probleem bij de zender TLC met de serie opname functie sinds ongeveer 2 weken.

  • Proximus,  de Ombudsdienst voor Telecom en Discovery Benelux zijn op de hoogte en het probleem aan het onderzoeken. Zolang het onderzoek loopt kan en mag ik geen verdere info of toelichting geven.

Mvg, Patrick

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 juni 2022

Nu dat weer, wat is dat met jullie tv gids zeg? Ik heb net een week geleden iets dergelijks opgemerkt en hier gepost, nu dit….. Kunnen jullie dit eens en voor altijd in orde maken aub?????


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 934 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2022

Er is inderdaad een probleem bij de zender TLC met de serie opname functie sinds ongeveer 2 weken.

  • Proximus,  de Ombudsdienst voor Telecom en Discovery Benelux zijn op de hoogte en het probleem aan het onderzoeken. Zolang het onderzoek loopt kan en mag ik geen verdere info of toelichting geven.

Mvg, Patrick


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 6 juli 2022

@Martine_0118 Ik heb gisteren de bevestiging gekregen dat dit terug in orde is.