Beste,
Wie helpt er me ?
Echt nu al 3 wkn dat ik 3 a 4x per week naar de winkel ga.
omdat mijn klantenorder vast zit bij jullie. wegens die telefoon die afgelopen is met die data extra. sinds eind april 2021. staat nog op mijn factuur van mei ook nog die 20 €.
beste is dat tot vandaag niet opgelost is, ik zit met Franstalige All Stars & Sport. ik wil Nederlands en graag vandaag. zolang order bij jullie technische dienst vast zit. krijg ik geen nieuwe recorders voor Disney+ te kijken. m.a.w. ik heb dit ruim enkele weke terug komen vragen in de winkel. ik betaal al enkele weken nu voor de klucht. geen sport, sport is pas dinsdag 01.06.21 erbij gekomen. m.a.w. had ik graag Nederlandstalige versie gehad van All Stars & Sport pakket. ten tweede ik heb 2 oudere recorders. die moeten gratis vervangen worden door Disney+ maar goed, dit moest ik op nieuw naar de winkel doen, want wil er hier geen 4 hebben plots. graag ook maar 2 huren aan rekenen want er staan er 3 op. 18.09.20 heb ik die 3de decorder beginnen gebracht, m.a.w. een verrekening graag van al die maanden dat ik voor betaalt heb. en graag een extra ofzo wegens het heen en weer geloop de laatste 3 wkn.
De mensen in de winkel van Tielt doen hun best en kunnen er niet aan doen, maar blijkbaar omdat het niet correct loop van de iphone 12 met korting van 100 € zit alles vast, terwijl ik met bankkaart betaalt heb. Graag DRINGEND oplossing aub. dank u wel !
Mvg, Birger David
0470 10 ** **