Skip to main content
Beantwoord

Chromecast


Hoe komt het dat bij gebruik van de Pickx app regelmatig zwart beeld krijg op de chromecast??
Bij gebruikt van de VTM Go app en de VRT NU app komen we dit niet tegen.
De ene dag is het maar 1 of 2 keer per dag maar andere dagen kan het 3 keer op een uur zijn.

Het lichtje op de chromecast blijft branden. Krijgen gewoon zwart beeld. Dan moeten we veranderen van zender wachten tot het gelaad is en dan pas kunnen we terug keren naar de eerste zender.

Beste antwoord door Martin

je bent inderdaad de enige niet die met dit probleem af te rekenen heeft ik heb nog een oudere versie van chromecast dongle en heb daar geen probleem mee, heeft het iets te maken met versie van chromecast HDMI dongle, !? 

PS: Iemand van Prox zelf komt pas maandag terug langs op het forum.

daarom mss best ook de versie van chromecast dongle meegeven hier, zodat zij dit ook kunnen doorspelen aan hun specialisten ter zake.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

7 reacties

Martin
  • 33513 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2021

je bent inderdaad de enige niet die met dit probleem af te rekenen heeft ik heb nog een oudere versie van chromecast dongle en heb daar geen probleem mee, heeft het iets te maken met versie van chromecast HDMI dongle, !? 

PS: Iemand van Prox zelf komt pas maandag terug langs op het forum.

daarom mss best ook de versie van chromecast dongle meegeven hier, zodat zij dit ook kunnen doorspelen aan hun specialisten ter zake.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 januari 2021

Oke bedankt ik vandaag of morgen eens bij mijn ouders welke versies het zijn want zijn 2 verschillende volgens mij. Maar waarom kunnen VRT en VTM wel een perfect werkende app maken met de chromecast en proximus niet? Lijkt mij niet logisch


Martin
  • 33513 reacties
  • 9 januari 2021

Dat zegt inderdaad iedereen die met die chromecast problemen af te reken heeft, alleen iemand van proximus forumteam zou daar het juist antwoord moeten kunnen opgeven!


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 12 januari 2021

@DeeTee Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? En zoals @Martin al heeft gezegd de versies van je chromecast. Met al die informatie kunnen we het eens bekijken en doorgeven.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 januari 2021

Kan er ondertussen iemand bevestigen dat het probleem bij de chromecast uitvoering moet gezocht worden ? het casten met pickx app naar tv via chromecast werkt echt onbetrouwbaar. Het continue “ aan het laden “ is storend. Met VTM Go app en de VRT NU app werkt casting perfect.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 28 januari 2021

@C Ocker Ik ben blij dat het ondertussen terug werkt. Hopelijk is je nieuwe modem ondertussen aangekomen en zijn de andere probleme hiermee ook opgelost. 

Ik zal je feedback ook zeker doorgeven. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 10 februari 2021

casten met de proximus ap lukt ook hier niet meer,blijft maar laden maar werkt niet ,vrt nu werkt wel.

ik heb chromecast 1