Skip to main content
Beantwoord

Decoder omruilen

  • 28 december 2020
  • 6 reacties
  • 349 Bekeken

we hebben regelmatig problemen met het beeld dat blijft hangen

decoder aantal keer gereset maar probleem blijft

 

Beste antwoord door DaisyS

@Jessica Vandenvelde Ik zie dat je decoder met een wifi bridge is verbonden. Kan je deze eens hier controleren? 

Controlelampjes op je Wi-Fi Bridge | Proximus

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33408 reacties
  • 28 december 2020

heb je reeds bbox al herstart door 10 sec spanning te onderbreken.

je kan ook de bbox resetten door het verborgen resetknopje achteraan te blijven indrukken tot alleen nog de power led oplicht en dan loslaten

als je decoder niet rechtstreeks verbonden is met de bbox over een utp netwerkkabel kan de tussenliggende draadloze apparatuur ook de reden zijn

dan kun je deze ook eens even stroomloos te zetten.

 


we sukkelen er al een hele tijd mee.

allemaal al gedaan maar het probleem blijft terug komen.


Martin
  • 33408 reacties
  • 28 december 2020

Dan best wachten tot de prox forummedewerkers hier morgen de draad opnemen en beslissen wat er verder moet gebeuren.


indeed, toch bedankt :grin:


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2112 reacties
  • Antwoord
  • 29 december 2020

@Jessica Vandenvelde Ik zie dat je decoder met een wifi bridge is verbonden. Kan je deze eens hier controleren? 

Controlelampjes op je Wi-Fi Bridge | Proximus


het lijkt te werken! al een hele dag geen storingen meer in het beeld :grin: