Skip to main content
Beantwoord

nieuwe decoder v5 - lijnnummer niet aanvaard

  • 26 november 2020
  • 5 reacties
  • 1021 Bekeken

BernardH

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)

Beste antwoord door jonathandr

BernardH schreef:

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)


hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt
het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr
dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan
dit is het nr dat je ingeeft ?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33508 reacties
  • 26 november 2020

nee dit doe je best niet maar zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.


Martin
  • 33508 reacties
  • 26 november 2020

   


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2020
BernardH schreef:

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)


hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt
het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr
dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan
dit is het nr dat je ingeeft ?


BernardH
  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 26 november 2020

Bedanj

jonathandr schreef:
BernardH schreef:

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)


hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt
het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr
dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan
dit is het nr dat je ingeeft ?


Bedankt Jonathan

Maar waar vind ik dit nr?


BernardH
  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 26 november 2020

Nr gevonden! Bedankt