Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.
Taal: Nederlands OK
Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.
(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)
Beste antwoord door jonathandr
BernardH schreef:
Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.
Taal: Nederlands OK
Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.
(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)
hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan dit is het nr dat je ingeeft ?
nee dit doe je best niet maar zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.
Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.
Taal: Nederlands OK
Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.
(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)
hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan dit is het nr dat je ingeeft ?
Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.
Taal: Nederlands OK
Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.
(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)
hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan dit is het nr dat je ingeeft ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.