Skip to main content

Optie all sports gratis maand

  • 7 september 2020
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

Heb 1 maand gratis all sports genomen en na 1 maand via mijn account geannuleerd met vermelding wordt behandeld maar wat stel ik vast werd toch gefactureerd.Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn met gratis maand want uiteindelijk gaan ze nu toch verklaren dat ik de behandeling moest opvolge

This topic has been closed for comments

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1254 reacties
  • 7 september 2020

Ik heb ook all sports stopgezet na bijna een maand gratis maar via myproximus. Ik kreeg binnen enkele  uren een sms met de melding dat het abonnement gestopt was, en het is is verdwenen uit myproximus. Kijk eens langs die weg.

Vul ook voldoende elementen aan in uw forumprofiel zodat proximusmedewerkers kunnen nazien . Het gaat bvb om klantennummer, telefoon, ... 


Martin
  • 33553 reacties
  • 7 september 2020

@Ana Isabel is dit op je definitieve factuur dus deze waar staat dat je moet betalen tegen een welbepaalde datum.

graag je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

zodat straks de prox forum medewerkers direct aan de slag kunnen als ze hier de draad opnemen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1254 reacties
  • 7 september 2020

Er staat alleszins geen bedrag voor All Sports op mijn laatste definitieve factuur. Het is compleet OK.


Martin
  • 33553 reacties
  • 7 september 2020

Het was gewoon om te weten of @Ana Isabel  bv dit gezien zou hebben op de voorlopige aanrekening en het dan daarom niet op de definitieve factuur zou komen te staan.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 september 2020

Het staat op de defenitieve faktuur!


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1254 reacties
  • 7 september 2020

We hebben het blijkbaar niet volgens dezelfde manier opgezegd. Ik heb wel een sms als bewijs, heb jij iets?  Een printscreen van de melding “wordt behandeld” zou al veel helpen. Wacht misschien nog efkens tot iemand van Proximus reageert.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 7 september 2020

@Ana Isabel Ik neem dit in behandeling via dossier 46111270. Je zal hier eerstdaags een rechtzetting over ontvangen. Groetjes, Antonella


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 8 september 2020

@Ana Isabel In de loop van vandaag zal je de nodige correcties kunnen terugvinden in MyProximus. Je mag dan gewoon het verschil betalen (factuur - creditnota) met dezelfde gestructureerde mededeling en op hetzelfde IBAN nummer. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 september 2020

Superbedankt voor de opvolging!

Groeten

Ana