waarom, word enkel de weergave in % gegeven bij korte en lange en korte termijn? Ik Vind het het belangrijkste dat dit ook word weergegeven bij alle. Tevens vind ik die capaciteit hier zeer klein op die cloud, tegenover die van Telenet. Ik heb hier nu17 items heb nog slechts 36% vrij. Bij Telenet kon ik die opnames ook nog eens jaren bewaren. En kon ik tot 105 langspeelfilms op die cloud zetten, bij die laatste decoder.
mijn bibliotheek
Beste antwoord door annaconda
bij telenet kan je maar 200 uur opnemen op de cloud, wel worden de opnames tot 5 jaar max bewaard.
dan is het bij proximus beter met dubbel opslag capaciteit.
Ik weet niet of jij het al getest hebt,maar daar kan je tot 105 langspeelfilms opzetten. En dit lukt bij Proqimus duidelijk niet. Trouwens ik weet niet juist hoeveel uur op die cloud staat, want tegenwoordig komt men die decoder instaleren zonder boekje-papieren-of doos.
Nee master ik heb het getest anders zou ik het aan martin ook niet vertellen. En neen bij Proximus is het niet beter lees uitleg wat ik schreef. je beste vriend vroeger Mario.cloud 500 is volgens mij nog altijd het zelfde als 200+300 hier. En De opnames bij Telenet kan je veel langer desnoods bewaren, dus dat is een voordeel, en je moet dus vlugger die cloud of schijf leegmaken bij Proximus. Ben jij soms zo een kenner van Proximus ineens geworden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.