Skip to main content
Beantwoord

Decoder V5 maakt geen verbinding met Deco X60

  • 22 februari 2020
  • 3 reacties
  • 1072 Bekeken

Ik heb in huis de powerlines vervangen door het Deco X60 wifi syteem. Ik heb via dit systeem perfect internet via wifi of via ethernet over de adapters in huis. Enkel wanneer ik de Proximus decoder V5 aansluit kan die geen verbinding maken met het netwerk.

Waarom neemt de decoder dit signaal niet?

(Het gaat wel degelijk om type V5)

Beste antwoord door familievandesype

Wat er hier staat is dat je de router functie moet uitschakelen in jouw Deco X60 mesh systeem meer bepaald door deze te zetten in AP modus: https://www.tp-link.com/nl/deco-hulppagina/  Er wordt wel gesproken van een experia box maar dat is ook een decoder. Er staat zelf een youtube filmpje met uitleg.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Wat er hier staat is dat je de router functie moet uitschakelen in jouw Deco X60 mesh systeem meer bepaald door deze te zetten in AP modus: https://www.tp-link.com/nl/deco-hulppagina/  Er wordt wel gesproken van een experia box maar dat is ook een decoder. Er staat zelf een youtube filmpje met uitleg.


Martin
  • 33553 reacties
  • 22 februari 2020

zoals algemeen bekend werken de decoders niet achter een router daarom zelfde probleem bv met mesh systemen waar enz. daarom dat men dan de decoders aansluit op de bbox zelf en al de rest mag en kan natuurlijk zonder problemen via je router gebeuren.

of het eerste toestel in je mesh systeem ipv router als switch instellen bv.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 februari 2020

Bedankt voor de uitleg en het filmpje. Ik heb hiermee mijn probleem opgelost.