Skip to main content
Vraag

Pickx werkt niet geen tv-programma beschikbaar


Als ik op mijn pc tv wil kijken krijg ik de melding ‘geen tv-programma beschikbaar’. Ik heb de Familus pack, wat normaal toch ook toegang moet verlenen om tv te kijken op de pc, niet?

Heb dit probleem ook al eens proberen te melden via facebook op 8 september (!). Mijn vraag zou doorgestuurd worden naar de correcte dienst, maar ik heb niets meer vernomen… 

 

Dit lijkt me een zeer simpel probleem met mijn profiel dat snel opgelost moet kunnen worden. Kan dit zo snel mogelijk nagekeken worden?

12 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 12 december 2019

@reraly 

we hebben de account gekoppeld,

kan je eens uittesten via de site van Pickx?

www.pickx.be

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 januari 2020

Beste,

 

Ook bij mij komt de melding ‘geen tv-programma beschikbaar’.

Kan u het account koppelen?

Alvast bedankt,

MVG,

Juliette


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 3 januari 2020

@juliette V Ik heb je Pickx account nu gekoppeld. Kan je eens opnieuw proberen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 januari 2020

Beste Thierry,

 

Lukt nu.

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Met vriendelijke groeten

Juliette


Hallo

Kan het zijn dat mijn account ook nog niet is gekoppeld?

Verschillende browsers geprobeerd maar ik krijg ook de melding “geen tv programma beschikbaar”.

Alvast bedankt


Martin
  • 33076 reacties
  • 11 januari 2020

Ter info: aangezien dit geregeld voorkomt kan dit zeker het geval zijn, alleen komen de proximus medewerkers hier pas maandag terug op het forum langs om dit te fixen voor u.

NB: zelf al zijn al je producten gekoppeld aan je http://myproximus.be account en zelf pickx aangeduid staat valt het nog voor dat een proximus medewerker even moet ingrijpen om de koppeling te leggen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 januari 2020

Ook bij mij werkt dit niet (zowel op de computer krijg ik de melding “geen tv programma beschikbaar”, als in loggen in de app lukt niet). Kan dit bekeken worden?


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 13 januari 2020

@bertdelafontaine  en @Cali  zou in orden moeten zijn.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 januari 2020

Zoals bij vele op dit Forum werkt mijn Pickx app niet.

Heb de app al opnieuw geinstalleerd etc zonder resultaat. De koppeling zou niet actief zijn…?

 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 13 januari 2020

@Jeremy87  Ik heb voor jou ook een aanpassing gedaan, zou bij deze in orde moeten zijn;


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 april 2021

De pickx app werkt perfect op mijn smartphone en tablet, echter op de pc krijg ik na het inloggen en doorklikken naar de live tv de melding: ,, geen tv programma beschikbaar”


Martin
  • 33076 reacties
  • 15 april 2021

Probeer het in de incognitomodus (CTRL SHIFT N) en schakel je browserextensies (AdBlock, VPN, enz.) uit of probeer het eens met een ander browser.

Pickx: tv kijken op je computer | Proximus