Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV via browser op laptop werkt niet


  • Rising star
  • 15 reacties
Met mijn eigen account kan ik Proximus TV niet gebruiken. Proximus TV staat nochtans tussen mijn producten op MyProximus, een test met een andere account werkt ook, ... .

Ik kan me aanmelden op de website en zie o.a. de tv-gids maar kan geen enkel programma bekijken.

Help!

Beste antwoord door Charlotte.D

Nico, kan je dit nu even proberen aub?
Grtjs,
Charlotte
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

28 reacties

Martin
  • 33412 reacties
  • 20 mei 2019
ook niet met een andere browser …..
Als dit ook niet lukt wacht je best tot morgen als de Proximus medewerkers hier weer langskomen om één en ander te checken ivm met je instellingen.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 20 mei 2019
Nope. Technisch werkt alles, zij het met de account van bijvoorbeeld mijn ouders. Als ik mijn aanmeldgegevens gebruik, kan ik gewoonweg nergens op 'play' klikken om daadwerkelijk te kijken naar desbetreffend programma. Ik vermoed dat er iets niet 'goed' staat in mijn account.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2019
Nico, kan je dit nu even proberen aub?
Grtjs,
Charlotte

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 21 mei 2019
Hallo C.

Bedankt voor de tussenkomst. Works like a charm 😉

gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 25 november 2020

Probleem met mijn My Proximus. Op mijn gsm en tablet, geen probleem met de My Proximus app maar inloggen via de browser op mijn pc werkt niet. Ik log mij in en krijg een wit scherm met in het midden “de pagina wordt geladen” en daaronder een draaiende schroef...Ik heb het geprobeerd met Firefox, chrome, edge en zelfs met de browser Brave, allemaal geven ze hetzelfde wit blad met “de pagina wordt geladen”. De cookies weg gedaan, noppes. Nieuwe paswoorden aangemaakt, uitgelogd en ingelogd, zonder succes. Enig idee wat hier het probleem is? Alvast bedankt voor de medewerking en de info.

Groetjes. Jean Gielen


Martin
  • 33412 reacties
  • 25 november 2020

Al geprobeerd als browser open staat door een een browser pagina te openen als volgt

Met toets combinatie

CTRL SHIFT N

en daar proberen


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 25 november 2020

CTRL SHIFT N werkt niet in firefox blijkbaar


Martin
  • 33412 reacties
  • 25 november 2020

probeer dan CTRL SHIFT P


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 25 november 2020

Ongelooflijk maar waar, in een privevenster werkt het wel….Hoe komt dat?


Martin
  • 33412 reacties
  • 26 november 2020

dit wil zeggen dat cookies/history/cache van je browser niet meer voor problemen kunnen zorgen. 

anders moet cookies/history/cache zelf eens wissen in je browser.


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 26 november 2020

In firefox alle cookies, cache en history verwijderd, zonder resultaat, in het privevenster werkt het dan weer wel… Enig idee?


Martin
  • 33412 reacties
  • 26 november 2020

bij een privévenster worden de browsegeschiedenis, tijdelijke internetbestanden, formuliergegevens, cookies en gebruikersnamen of wachtwoorden niet bewaard in de browser


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 26 november 2020

Maar het heeft altijd gewerkt, naar My Proximus gaan, in een normaal venster van de browser tot een week of zo geleden...In het forum lees ik dat er vroeger ook zo een problemen geweest zijn, van dezelfde aard...Als ik inlog kom ik op zo een wit scherm zoals hieronder. Dus ben ik ingelogd maar is er iets dat het laden van de pagina tegenhoud. Wat kan dat zijn...

 


Martin
  • 33412 reacties
  • 26 november 2020

inderdaad bij mij werkt het ook nog, dus zal eens iemand van proximus zelf moeten kijken morgen of er bepaalde zaken niet in orde staan voor uw profiel.


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 26 november 2020

Ok hartelijk dank Martin. Benieuwd wat die ervan gaan zeggen….Groetjes. Jean


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 27 november 2020

@gielenje Zijn de problemen ondertussen verholpen? Groetjes,Joel


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 27 november 2020

Beste Joel, het probleem is er nog altijd. Een wit scherm met daarop “de pagina wordt geladen” zoals de foto hierboven meegestuurd… Grtjs Jean


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 27 november 2020

@gielenje Ik heb een dossier 46876847 overgemaakt aan de dienst van MyProximus.Zij gaan het nakijken en dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 27 november 2020

Bedankt Joel


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 3 december 2020

Dag Joel, ik heb nog niets gehoord van My Proxumus, enig idee….


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 4 december 2020

@gielenje Ik heb gezien dat het dossier 46876847 door het systeem nog aan niemand is toegewezen.Onze excuses hiervoor.Ik heb het dossier 46876847  nu aangepast naar hoge prioriteit zodat het eerder aan iemand toegekend kan worden.Groetjes,Joel


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 14 december 2020

beste Joel, ik heb nog altijd geen nieuws van “My Proximus”. en het werkt nog altijd niet...Groetjes Jean


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 15 december 2020

@gielenje 

sorry, we zoeken een collega om dit te bekijken.

Er is vertraging in dossiersbehandeling.

groeten

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 28 december 2020

@gielenje 

onze It collega’s vragen ons of je de url kan doorsturen die je gebruikt bij het inloggen ? 

groeten

Tina


gielenje
  • Motivator
  • 95 reacties
  • 28 december 2020

Voor het inloggen op mijn webmail ga ik naar : https://www.proximus.be/ypa/

Ik kom dan op een wit scherm met in het midden een draaiende schroef en dat blijft zo. Dit is het probleem met Firefox. Ik heb nu hetzelfde gedaan met de browser Chrome en daar heb ik geen probleem  met het inloggen maar als ik met Chrome naar My Proximus ga via: https://www.proximus.be/YPA/ypa/ dan heb ik weer hetzelfde probleem, wit scherm met een draaien schroef. Toch een raar geval vind ik...Alvast bedankt voor de medewerking.